کد خبر: ۳۳۴۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

 «لاکی» نام گوساله‌ای دو صورته است که در مزرعه‌ای در کنتاکی در 6 سپتامبر سال گذشته به دنیا آمده بود، اما این گوساله در روز دوشنبه جان خود را از دست داد.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صاحبان مزرعه‌ای که لاکی در آن به دنیا آمده بود با آن مانند یک حیوان خانگی رفتار می‌کردند و چون نمی‌توانست مانند یک گوساله معمولی غذا بخورد، روزی سه بار با شیشه به لاکی شیر می‌دادند تا زمانی که گوساله دو صورت را به دامپزشکی بردند تا متخصصان آن را معاینه کنند .

دامپزشکان پس از سی تی اسکن‌هایی که روی این گوساله انجام دادند، آن را به اتاق عمل بردند و با جراحی روی دهان آن توانستند کاری کنند که بتواند غذا بخورد و همین مسئله باعث شد تا این گوساله 108 روز عمر کند .

گفتنی است، گوساله دو صورت قبلی فقط 40 روز زنده مانده بود .

گوساله دو صورت 108 روز عمر کرد +تصاویر
گوساله دو صورت 108 روز عمر کرد +تصاویر
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
1
ما هم در ایران گوساله اسهالی با 6 درصد کاهش مایعات بدن تحویل درمانگاهمان میدهند و لاشه دام را به دامدار میدیم
تب برفکی میاد نصف جمعیت دامی کشور را از بین میبره بعد میفیتم به جان همدیگر و موسسه رازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
ما هم چند سال پیش با عمل سزارین گوساله ای شبیه همین مورد را از شکم یک گاو بومی خارج کردیم. در ابتدا مشخص شد موقعیت قرارگرفتن گوساله به صورتی است که امکان اصلاح و زایمان طبیعی وجود ندارد گوساله از پشت وارد کانال زایمان شده بود و مجبور شدیم با سزارین گوساله را خارج کنیم. ما هم از همه جا بی خبر با چنین موجود عجیبی مواجه شدیم گوساله زنده بود و به راحتی نفس می کشید اما سر حیوان بیچاره چنان سنگین بود که به نظر می آمد حتی توان بلندکردن سر خود را هم ندارد. با پیگیری هایی که انجام دادم مشخص شد دامدار گوساله را به قصاب روستایشان داده تا خوراک مردم شود!!!
نظر شما
ادامه