کد خبر: ۳۳۴۶۷
 

 «استاد وحید دامود» کارمند شاغل در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه به عنوان نماینده سبک شیتوریوشوبوکان در غرب کشور انتخاب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «استاد وحید دامود» طی حکمی از سوی «استاد حسن بهزادی» رییس سبک شیتوریوشوبوکان کاراته کشور و نماینده تام الاختیار سبک شیتوریوشوبوکان در جهان به سمت نماینده این سبک در غرب کشور از جمله در استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان، لرستان و همدان منصوب شد.

از افتخارات این استاد برجسته کاراته می توان به کسب درجه دان ۶ مربیگری کاراته، درجه مربیگری یک ملی، مربی تیم ملی شیتوریوشوبوکان، کسب درجه ممتاز در داوری اشاره کرد.

وی که دارای تحصیلات کارشناس علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و از کارکنان شاغل در شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه می باشد و در باشگاه های متعددی از جمله ستاره، میلاد، یسنا، کیا و … به پرورش آینده سازان کاراته این استان پرداخته و در طی این سال ها موفق شده است شاگردان زیادی را به جامعه کاراته استان و کشور تحویل دهد.

استاد وحید دامود که در بین نسل نوجوان و جوان علاقه مند به ورزش های رزمی دارای محبوبیت خاصی است، در پرورش کاراته کارهای نوجوان و جوان استان نیز اهتمام تامی داشته و همواره شاهد افتخارآفرینی این استاد برجسته در مربیگری با تیم های رده پایه نیز بوده ایم.

 
نظر شما
ادامه