کد خبر: ۳۳۴۷۸


جلسه ستاد اجرایی پیشگیری و مقابله با بیماری آنفلوانزای پرندگان به ریاست «دکتر سعیدی» مدیرکل دامپزشکی استان سمنان و با حضور «مهندس کارخایی» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و هیئت همراه و اعضای ستاد در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، در ابتدای جلسه دکتر سعیدی مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تشکر و قدردانی از حمایتها و پیگیری ها و حمایتهای مدیرکل پدافند غیرعامل در راستای رسیدن به اهداف دامپزشکی، گزارش مختصری از وضعیت استان در سال گذشته و امسال از جهت بیماری آنفلوانزا بیان کردند.

در ادامه دکتر جاویدپور دبیر جلسه ستاد اجرایی پیشگیری و مقابله با بیماری آنفلوانزای پرندگان اداره کل دامپزشکی، درباره ماهیت ویروس بیماری آنفلوانزا، اقدامات پیشگیرانه انجام شده در این خصوص و گزارشی از این بیماری در ایران و دیگر کشورها بیان کردند.

در پایان مهندس کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل دامپزشکی و همکارانشان به خاطر اقدامات دلسوزانه و فراوان آنها، بیان نمود: دامپزشکی از جمله ادارات پیشرو در زمینه پدافند غیرعامل بوده که فعالیت و اقدامات فراوانی در این زمینه انجام داده است همچنین پرسنل خدوم آن به عنوان پیش قراولان و سربازان گمنام در ایجاد امنیت زیستی، سلامت روحی و جسمی انسانها می باشند که این وظیفه شما یک نعمت بزرگ و کاری ارزشمند است و آرزو کرد: بتوانیم با توجه به منویات رهبری در حوزه دفاع و امنیت کشور اقدامات لازم را انجام دهیم و در مقابل انواع تهدیدات امنیتی، زیستی و ... مردم را مصون نگه داریم که با کمک شما عزیزان محقق خواهد شد.


نظر شما
ادامه