کد خبر: ۳۳۴۸۵


تعدادی از نیروهای امدادی هلال احمر و بسیج شهرستان شبستر توسط کارشناسان اداره دامپزشکی این شهرستان برای مواقع ضروری و برخورد با بیماری های دام و طیور آموزش دیدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «دکتر حسین غلامی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شبستر از آموزش تعدادی از نیروهای منتخب و امدادی شهرستان برای مواقع ضروری و برخورد با بیماریهای دام و طیور خبر داد.

دکتر غلامی اظهار داشت: این آموزش که برای نیروهای منتخب هلال احمر و بسیج و با حضور کارشناسان جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت برگزار شد، توان برخورد و مقابله شهرستان با بیماریهای دام و طیور را در مواقع ضروری بالا برده و این نیروهای کمکی می توانند در مواقع ضروری در کنار کارشناسان دامپزشکی قرار گیرند .

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شبستر با اشاره به اینکه افراد آموزش دیده در بحث های آموزشی و پیشگیری از بیماریها هم می توانند مفید باشند از ادامه جلسات آموزشی برای سایر ارگانها و نیز بهره برداران خبر داد و نقش آموزش در پیشگیری و مقابله با بیماریها را مهم و اساسی دانست.

دکتر غلامی با اعلام اینکه کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان در پایش و مراقبت از بیماری های دام و طیور فعالیت چشمگیری دارند از مردم خواست هرگونه بیماری و تلفات غیر عادی در دام و طیور را با شماره 1512 به کارشناسان این اداره جهت رسیدگی و پیگیری اطلاع دهند.


نظر شما
ادامه