کد خبر: ۳۳۵۷۴


«دکتر صیدایی» رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان به همراه دکتر رسولی مدیرکل دامپزشکی استان، مهندس وفایی معاون هماهنگی امور بودجه سازمان برنامه و بودجه، مهندس محمدی رئیس امور عشایری و کارشناسان ادارات برنامه و بودجه و مبارزه با بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان همدان از همکاران آسیب دیده در سانحه تصادف که در حین خدمت رسانی به عشایر استان همدان در شهرستان پلدختر استان لرستان رخ داده بود در محل اقامتگاه ایشان در دامپزشکی آن شهرستان عیادت کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، در این دیدار دکتر صیدایی ضمن تفقد و دلجویی از ایثار و فداکاری کارکنان دامپزشکی که در راستای تامین بهداشت عمومی جامعه تلاش می کنند، از فعالیت های ایشان تقدیر و قدردانی نمود.

دکتر رسولی مدیرکل دامپزشکی نیز در این عیادت از ایثار و فداکاری پرسنل خدوم دامپزشکی که با تحمل سختی های فراوان در جهت حفظ و صیانت از سرمایه دامی کشور اقدام می نمایند، قدردانی کرد.

لازم به ذکر است در حین عزیمت اکیپ مایه کوبی دامپزشکی استان همدان به منطقه "سر کن" از توابع استان لرستان به دلیل لغزندگی و سست بودن مسیر خاکی که پس از بارندگی رخ داده بود، باعث واژگونی خودروی عملیاتی دامپزشکی شده و این حادثه منجر به ورود خسارات و جراحات به همکاران دامپزشکی گردیده بود.

 
نظر شما
ادامه