کد خبر: ۳۳۵۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی بر رفع کمبودهای حوزه دامپزشکی تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، «دکتر محمد جانباز» به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در سال 94 و سال 95 تاکنون پرداخت.

وی نیز در این دیدار ضمن مهم دانستن فعالیت‏های دامپزشکی در تامین و حفظ امنیت غذایی شهروندان و اقتصاد ملی گفت: در مقوله دامپزشکی ظرفیت‏های خوبی در استان وجود دارد که نیازمند توجه بیشتر مسئولین کشوری و استانی به مسایل مربوط به دامپزشکی در این استان است.

وی استان هرمزگان را شاهراه ورود مواد پروتئینی دامی، آبزیان ، مواد اولیه داروهای دامی برشمرد و بر اهمیت و وظیفه خطیر اداره کل دامپزشکی استان تاکید کرد ایشان همچنین موفقیت دامپزشکی در کنترل و پیشگیری بیماریهای دام، طیور و آبزیان در استان اشاره نمود که البته ادامه این روند مستلزم حمایت و همکاری مسئولین استان دانست.

دکتر جانباز پایین بودن سهم دامپزشکی در اعتبارات و کمبود نیروی انسانی را از مهم‏ترین مشکلات این اداره کل برشمرد و افزود: ساختمان‏ فنی دامپزشکی نیمه کاره رها شده و مستلزم تامین اعتبار برای تکمیل می باشد.

«مهندس میر احمدی» معاونت توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان هرمزگان در این دیدار با بیان اینکه سهم دامپزشکی از اعتبارات کم است، گفت: در صورت تامین نشدن اعتبارات مورد نیاز، ممکن است خسارات جبران‏ناپذیری به دامداران و تولیدکنندگان این صنعت وارد شود.

نماینده مردم شهرستان‏ بندرعباس – قشم – حاجی آباد- بندر خمیر وابوموس در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان تاکید کرد: کمبودهای مربوط به حوزه دامپزشکی در استان باید برطرف شود.

وی ضمن اعلام آشنایی کامل با وظایف گسترده و خطیر ادارات دامپزشکی از توجه و فعالیت دقیق کارکنان دامپزشکی استان در مورد سلامت و امنیت غذایی کشور و بهداشت عمومی قدردانی کرد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در این دیدار آمادگی خود را برای همکاری و مساعدت برای رفع موانع کاری اداره کل دامپزشکی استان اعلام کرد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
0
0
این نماینده محترم مجلس اسم نداره. خدا قوت
سرشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
اسم داره ولی اصول حفاظتی میگه نباید اسم احمد مرادی رو هر جا ذکر کرد خدا قوت مدیر کل
نظر شما
ادامه