کد خبر: ۳۳۶۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس بخش تولید واکسن تب برفکی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از تولید بیش از 24 میلیون دز واکسن تب برفکی تاکنون خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده، تاپایان سال این میزان به 30 میلیون دز خواهد رسید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر حسن ایزدی» با اشاره به میزان تولید واکسن تب برفکی با کیفیت 6PD50  در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، اظهار کرد: موسسه رازی با همکاری شرکت روناک از ابتدای سال جاری تاکنون 24 میلیون دز واکسن تب برفکی را تولید کرده اند که با این میزان تولید، نیاز داخلی کشور به این واکسن تامین شده است .

وی با اشاره به اینکه از این میزان تولید در حال حاضر بیش از 21 میلیون دز واکسن تب برفکی به سازمان دامپزشکی کشور تحویل شده، افزود: پیش بینی می شود تا انتهای سال، 30 میلیون دز واکسن تب برفکی از سوی موسسه رازی و روناک تحویل سازمان دامپزشکی کشور شود .

رئیس بخش تولید واکسن تب برفکی موسسه رازی با تاکید بر اینکه این واکسن با کیفیت بالاتری نسبت به گذشته و به صورت 6PD50 تولید شده است، خاطرنشان کرد: با این میزان تولید نیازی به واردات این واکسن به کشور وجود ندارد و تلاش می کنیم در سال آینده در راستای صادرات این محصول قدم برداریم .
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
دست شما درد نکند آقای دکتر در سال های قبل که پرسنل و امکانات موسسه رازی در اختیار ...................... نبود هر زمان که بخش اراده می کرد موسسه 24 میلیون دز واکسن را تولید می کرد چه اتفاقی افتاده است که شما با افتخار ادعا می کنید که موسسه و روناک با هم این مقدار را تولید خواهند کرد ان هم با این جمله : موسسه رازی با همکاری شرکت روناک یعنی موسسه رازی محتاج به کمک روناک است؟ .................................؟ شما اگر خبر تولید 40 یا 50 میلیون را بدهید دست مریزاد دارد.
نظر شما
ادامه