کد خبر: ۳۳۶۵

حکیم مهر -  واحد گردشگری صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی از علاقمندان به شرکت در تور نمایشگاهی Euro tire هانوفر آلمان ثبت نام می‌کند.

تور نمایشگاه هانوفر که از تاریخ 19 تا 28 آبان امسال به مدت 10 روز و 9 شب برگزار می‌شود، سفر به ایتالیا و دیدار از شهرهای رم و ونیز را برای شرکت‌کنندگان فراهم کرده است.

چهار شب اقامت در شهر رم، 2 شب در شهر ونیز و سه شب در شهر هانوفر آلمان فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و مطالعات فرهنگی و علمی شرکت کنندگان در تور Euro Tire هانوفر آلمان است.

برگزار کنندگان این تور با برنامه ریزی منظم امکان بهره‌وری بیشتر از سفر به کشورهای ایتالیا و آلمان را برای شرکت کنندگان فراهم کرده‌اند.

بازدید از فلورانس، واتیکان، مراکز توریستی و خرید شهر رم، میدان سن مارکو در ونیز، نمایشگاه Euro Tire بخشی از برنامه‌های تفریحی این تور را شامل می‌شود.

تهیه بلیط هواپیما رفت و برگشت تهران- رم- هانوفر- تهران و دریافت روادید شنگن و بیمه مسافرتی برای کلیه مسافران از خدمات این تور است. ارائه اصل گذرنامه با مدت 9 ماه اعتبار که متقاضی محل تأیین شده در آن را امضا کرده باشد،ارائه اصل گذرنامه قبلی، شش قطعه عکس رنگی 3×4 از روبرو با زمینه سفید، اصل روزنامه رسمی (برای شرکت) اصل و کپی جواز کسب، اصل کارت بازرگانی (در صورت دارا بودن)، معرفی نامه به زمان انگلیسی طبق فرمت اعلام شده لیست بیمه تأمین اجتماعی سه ماه آخر، رونوشت سه ماهه حساب شخصی با مهر و امضای بانک با حداقل موجودی 100 میلیون ریال، رونوشت سه ماهه حساب شرکتی با مهر و امضای بانکبا حداقل موجودی 100 میلیون ریال و اصل و کپی سند ملکی مدارک لازم برای ثبت نام در این تور است.

بنا بر اعلام واحد گردشگری دریافت روادید برای افراد زیر 30 سال در صورت کم بودن سوابق شغلی منوط به پرداخت 70 میلیون ریال وجه نقد برای تضمین بازگشت است.

30/6/89 آخرین مهلت ثبت نام در تور نمایشگاهی Euro Tire  هانوفر آلمان است.                    

اعضای صندوق تعاون و رفاه با پرداخت مبلغ 31 میلیون ریال (سه میلیون و 100 هزار تومان)و  افراد غیر عضو صندوق با پرداخت مبلغ 32 میلیون ریال می‌توانند در این تور ثبت نام کنند.

پیش پرداخت برای افراد عضو و غیرعضو صندوق تعاون و رفاه نظام دامپزشکی به ترتیب 19 و 20 میلیون ریال و اقساط 6 ماهه (هر ماه دو میلیون ریال) تعیین شده است. تاریخ پرداخت اقساط از 1/8/89 تا 1/1/90 خواهد بود.
برای در یافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 61061108-021 تماس حاصل نمایید.

 

نظر شما
ادامه