کد خبر: ۳۳۶۷۱
 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در دیدار مدیرکل دامپزشکی این استان با قدردانی از جدیت دامپزشکی در ایفای وظایف قانونی و حفظ سلامت عمومی جامعه، دغدغه های مدیرکل و همکاران این مجموعه را قابل تقدیر دانست و گفت: پلیس مقتدرانه و بدون تعارف، با سودجویان و متخلفان حوزه سلامت برخورد می کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، «سردار علیرضا مظاهری» تصریح کرد: تعامل نیروی انتظامی با همه دستگاه های اجرایی خوب است، ولی با سازمان ها و دستگاه هایی که در حوزه تأمین سلامت مردم فعالیت دارند، این تعامل و همکاری دوچندان است که دامپزشکی هم جزو این قبیل مجموعه هاست.

مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به خدمات علمی، فنی و تخصصی دامپزشکی استان به آحاد جامعه گفت: جان مردم و سلامت جامعه شوخی بردار نیست و به همین دلیل با کسی تعارف نداریم و اگر فردی بخواهد با زیاده خواهی و زیرپا گذاشتن قوانین و ضوابط بهداشتی، سلامت مردم و مواد غذایی را به مخاطره اندازد، نیروی انتظامی مقتدرانه با این متخلفان برخورد می کند.

«سرهنگ رضا قندی» معاون پلیس پیشگیری استان هم در این دیدار با اشاره به اجرای طرح ساماندهی شیر خام به همت اداره کل دامپزشکی، برای برقراری گشت های مشترک و برخورد قانونی با متخلفان این بخش اعلام آمادگی کرد و گفت: در این راستا با افراد و مراکز متخلف در کوتاه ترین زمان ممکن برخورد خواهد شد.

این گزارش حاکیست، مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی هم در این دیدار گزارشی از اقدامات فنی و تخصصی برای مهار تب برفکی و جلوگیری از ورود آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به استان و اجرای تدابیر قرنطینه ای و مراقبت فعال، ارائه کرد.

«دکتر سید محمدمهدی احمدی» در ادامه با قدردانی از تلاش های همه جانبه سبزپوشان نیروی انتظامی در همکاری با دامپزشکی و کمک به تأمین حداکثری بهداشت عمومی و سلامت مواد غذایی و صیانت از سرمایه دامی استان، از زحمات مأموران پلیس راه به خصوص در محل پست قرنطینه چمن بید، تشکر ویژه داشت.

 
 
نظر شما
ادامه