کد خبر: ۳۳۶۸۲


«دکتر قائمی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: غرامت فقط به طیوری که توسط ستاد آنفلوانزا معدوم می شود، تعلق می گیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، جلسه توجیهی آموزشی درخصوص آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و همکاری دهیاران و شوراها با اکیپهای دامپزشکی برای آموزش و در صورت بروز احتمالی عملیات معدوم سازی در سطح روستا در کیاشهر برگزار شد.

در این جلسه ها اسلایدهای آموزشی نمایش داده شد و آخرین اطلاعیه سازمان دامپزشکی کشور در مورد آنفلوانزا قرائت شد و بروشورهایی حاوی نکات آموزشی برای پیشگیری و کنترل آنفلوانزا بین حاضرین پخش شد.

دکتر قائمی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستانه اشرفیه در این جلسه در خصوص عدم تخصیص غرامت از سوی دولت برای تلفات طیور روستائیان توضیح داد و تصریح کرد: غرامت فقط به طیوری که توسط ستاد آنفلوانزا معدوم می شود، تعلق می گیرد.

وی از دهیاران و شوراها خواست تا اطلاع رسانی در این خصوص را برای روستائیان گسترش دهند و از مراجعه و تماسهای غیر ضروری آنها با شبکه دامپزشکی خودداری کنند.

قائمی تاکید کرد: در صورت بروز علایم که به تفصیل در جلسه شرح داده شد در اسرع وقت با شماره 1512 به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند.


نظر شما
ادامه