کد خبر: ۳۳۶۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
به منظور مشارکت و هماهنگی بیشتر در کنترل بیماری:
در این نشست بر تعطیلی هرچه سریعتر بازارچه فروش پرندگان فریدونکنار به منظور جلوگیری از انتقال و انتشار ویروس آنفلوآنزا به دیگر مناطق استان تاکید شد ...
 

حکیم مهر - روز یکشنبه 3 بهمن ماه نشستی به منظور مشارکت و هماهنگی با حضور اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با آنفلوآنزای پرندگان در محل سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این نشست بر لزوم تدوین استراتژی منسجم تولید در صنعت طیور در وزارت جهاد کشاورزی تاکید شد.

بنا بر این گزارش، بهره گیری از ظرفیت علمی کشور و برگزاری یک سمپوزیوم اختصاصی برای آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

از دیگر موارد عنوان شده می توان بر لزوم همکاری نیروی انتظامی به منظور برخورد با هرگونه نقل و انتقال طیور بدون مجوز دامپزشکی اشاره نمود.

افزایش و تخصیص اعتبارات صندوق بیمه کشاورزی و تقویت زیر ساخت های صنعت طیور کشور از طریق بهسازی و نوسازی واحدهای پرورش طیور کشور مورد تاکید شرکت کنندگان قرار گرفت.

در ادامه بر تعطیلی هرچه سریعتر بازارچه فروش پرندگان فریدونکنار به منظور جلوگیری از انتقال و انتشار ویروس آنفلوآنزا به دیگر مناطق استان تاکید شد.

گفتنی است اطلاع رسانی در خصوص آنفلوآنزای پرندگان از طریق مشارکت سازمان صدا و سیما و تهیه برنامه های آموزشی از دیگر مصوبات این نشست بود.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
2
وقتی با ۳ شیفت کار نیروی طرحی که دکترم هست بهش ۱م ۲۰۰ هزار تومان حقوق میدید بابت کار سخت فیزیکی و شبانه روزی، نتیجش همینه. پایینی ها اگه انگیزه نداشته باشن شما بالایی ها فقط باید جلسه بزارید بدون نتیجه عملی!!
نظر شما
ادامه