کد خبر: ۳۳۶۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی:
«حسین هاشمی تختی» با قدردانی از تلاش‌های خالصانه فعالین این حوزه، آمادگی خود را برای همکاری و مساعدت برای رفع موانع کاری اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان اعلام کرد ...
 

حکیم مهر - نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید همه حمایت کنند تا جایگاه دامپزشکی تثبیت شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز مدیر کل به اتفاق مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان و مسئول حراست دامپزشکی با «حسین هاشمی تختی» نماینده شهرستان بندرعباس در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

«دکتر محمد جانباز» ضمن مهم دانستن فعالیت‏های دامپزشکی در تامین و حفظ امنیت غذایی شهروندان و اقتصاد ملی به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان پرداخت.

وی استان هرمزگان را شاهراه ورود مواد پروتئینی دامی، آبزیان، مواد اولیه داروهای دامی برشمرد و بر اهمیت و وظیفه خطیر و ملی اداره کل دامپزشکی استان تاکید کرد.

وی همچنین موفقیت دامپزشکی در کنترل و پیشگیری بیماریهای دام، طیور و آبزیان در استان اشاره نمود که البته ادامه این روند مستلزم حمایت و همکاری مسئولین کشورو استان دانست.

دکتر جانباز پایین بودن سهم دامپزشکی در اعتبارات را یکی از مهم‏ترین مشکلات این اداره کل برشمرد و خواستار مساعدت لازم جهت افزایش اصولی این اعتبار با توجه به فعالیت های خاص و گسترده این اداره کل شد.

وی در خصوص یکی از اهداف اصلی اداره کل که همان ارتقاء کمی و کیفی آزمایشگاه و گرفتن کد 17025ISO و با توجه به حجم نمونه و عملکرد استان در واردات فرآورده های خام دامی، نهاد های دامی دستگاه های جایگزین و ...، شود نکاتی را توضیح داد. در انتها وی از زحمات نمایندگان استان تشکر و قدر دانی نمود.

در ادامه «حجت الاسلام رضا حمزه ای» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان به ارائه گزارش مختصری از وضعیت موجود نظارت شرعی بر صید آبزیان و ذبح دام و طیور در استان پرداخت.

وی در خصوص وضعیت بازار ماهی فروشان توضیحاتی ارائه نمود و در خواست کرد که از فروش آبزیان حرام در هرمزگان جلوگیری شود.

وی افزود: ۱۹ مورد آبزی حرام شناسایی شده است که بعضاًمشاهده می شود گونه های آبزی حرام از قبیل ماهی مرکب، خرچنگ، کوسه ماهی و خیار دریایی توسط یک عده سود جو فروخته می شود که این آبزیان از نظر فقه جعفری حرام می باشد.

در ادامه «حسین هاشمی تختی» نماینده مردم شهرستان‏ بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندر خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی از تلاش های خالصانه فعالین این حوزه قدردانی کرد و اظهار داشت: باید همه حمایت کنند تا جایگاه دامپزشکی تثبیت شود.

در این دیدار هاشمی تختی نماینده مردم استان ضمن دعای خیر و آرزوی موفقیت برای مجموعه دامپزشکی خواستار ارائه گزارش مکتوب فعالیت های گسترده اداره کل دامپزشکی استان جهت بحث و تبادل نظر با مسئولین استان و کشوری شد وی فعالیتهای دامپزشکی را مهم برشمرد.

هاشمی تختی در این دیدار آمادگی خود را برای همکاری و مساعدت برای رفع موانع کاری اداره کل دامپزشکی استان اعلام کرد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
مطالبه حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
با سلام بجای کار کارشناسی اینکارو انجام میدی دست مریضاد
اقدام برابر مقررات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه