کد خبر: ۳۳۷۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بهار، «دکتر محمود مشهوری» رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان گفت: در راستای هماهنگی های بین بخشی انجام گرفته و همچنین دستور فرماندار شهرستان در جهت برگزاری گشت های مشترک بازرسی، کارشناسان ادارات دامپزشکی و اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در قالب اکیپ مشترک از دارو خانه های دامپزشکی بازدید کرده و انواع دارو ها موجود و قیمت و تاریخهای تولید و انقضاء و کیفیت بهداشتی آنها را بررسی و موارد مد نظر را به متصدیان این واحد های تذکر داده و از متصدیان درخواست شده است تا در عرضه داروها به مشتریان موارد بهداشتی و قیمت های درج شده بر روی داروها را رعایت نمایند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که انجام بازدید های مشترک با سایر ادارات شهرستان نظیر شبکه بهداشت، تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و... به صورت مستمر در سطح شهرستان بهار در حال انجام می باشد، افزود: همکاری بین بخشی موجود بین ادارات شهرستان بهار در حد ایده آل بوده و کاملا رضایت بخش می باشد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
0
داروخانه‌ها که در ارزان فروشی رو دست هم بلند میشن بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت باید بهشون مدال افتخار بدن...دامپزشکی هم که کلا فروش دارو با نسخه رو رها کرده و دیگه کلنسین معنی ندارد.
دکتر سلطانی منش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
0
زمانی که در دامپزشکی استان تهران نیروی طرح بودم یکبار اجازه ندادم ادارات دیگر شهرستان وارد بازرسی های مراکز دامپزشکی بشوند و شان همکاران را حفظ میکردیم. وقتی هم حرفی میزدند میگفتم ما نظام دامپزشکی داریم و آنها بازرسی میکنند و به تخلفات رسیدگی میکنند
نظر شما
ادامه