کد خبر: ۳۳۷۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر


با صدور حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر محمدرضا آذربایجانی» به ریاست اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، صبح امروز چهارشنبه مورخ 6/11/95 مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار و ضمن تقدیر از زحمات مهندس محمد جلیلوند در طی مدت سرپرستی اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان، دکتر محمدرضا آذربایجانی که پیش از این سابقه فعالیت در بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی تاکستان را داشت به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان منصوب شد.

سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان در این جلسه از اقدامات دامپزشکی در راستای کنترل بیماریهای دام و طیور در سطح منطقه و تعامل دامپزشکی با مجموعه فرمانداری تقدیر کرد و خواستار تداوم این همکاریها شد و حمایت خود را از اقدامات پیشگیرانه دامپزشکی در کنترل بیماریها اعلام کرد.

دکتر سید بهمن نقیبی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد دامپزشکی شهرستان تاکستان تصریح کرد: جابجایی مدیران جز لاینفک سیستم اداری است و امیدواریم با ترکیب جدید مدیریتی در اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان خدمات رسانی به بهره برداران همچون گذشته به نحو مطلوب انجام شود.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
3
با عرض تبریک به دکتر آذربایجانی.امیدورام در جایگاه جدید به عنوان رئیس اداره دامپزشکی تاکستان موفق و موید باشند.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
2
سلام . تبریک فراوان بر آقای دکتر آذربایجانی و ......................... آقای مهندس محمد جلیلوند مسئول قبلی با کارنامه درخشان که بیش از یکسال مسئولیت اداره دامپزشکی شهرستان را بر عهده داشتند و توانستند یک تنه در بین دکترای دامپزشکی با موفقیت اداره دامپزشکی شهرستان را مدیریت نمایند ولی متاسفانه ایشان چون فاقد مدرک دکتری دامپزشکی بود و نتوانست با دکتری دامپزشکی مقابله نماید و ناخواسته از پست مدیریت عزل شدند . جناب دکتر آذربایجانی کارمند خوب و شایسته ای هستند ولی ............................ متاسفانه در مدیریت کمتر از سوابق و تجارب استفاده می شود و مدیران کل فقط به مدرک تحصیلی اکتفا می نمایند که ننگ است بر ما . امیدوارام که این تبعیض ها یک روز کم رنگ شود . به امید آن روز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
2
با سلام ...با توجه به سابقه اشنایی من با ایشان که حدود بیست سال می باشد ، واقعا به جامعه دامپزشکی کشور به خاطر داشتن چنین انسان فروتن و توانمندی تبریک عرض میکنم. انشالله خداوند پشت و پناه ایشان و تمام زحمتکشان این عرصه باشد.
نظر شما
ادامه