کد خبر: ۳۳۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
در دیدار با رئیس سازمان دامپزشکی کشور مطرح شد:
«پروفسور نظر افضلی» در این دیدار افزود: باید از تصویب لوایح و طرح هایی که با مسئولیت‌های بین‌المللی و سلامت‌گرای دامپزشکی و وزارت بهداشت در تضاد است، جلوگیری شود ...
 

حکیم مهر - نایب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی قول پیگیری برای اصلاح برخی مواد قانونی که با روح وظایف دامپزشکی مغایرت دارد را داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «پروفسور نظر افضلی» نماینده مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با «دکتر مهدی خلج» که مدیرکل دامپزشکی و رئیس نظام دامپزشکی استان نیز حضور داشتند، گفت: باید بین وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی تعامل و ترکیبی خوبی از دامپزشکان و کارشناسان علوم دامی صورت گیرد تا در آینده شاهد حضور اعضاء قدرتمندی در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی تاکید کرد: باید برخی مواد قانونی که با روح وظایف دامپزشکی مغایرت دارد اصلاح شوند و با اطلاع رسانی مناسب و شفاف سازی به نمایندگان از تصویب لوایح و طرح هایی که با مسئولیت های بین المللی و سلامت گرای دامپزشکی و وزارت بهداشت در تضاد است، جلوگیری شود.

در این دیدار دکتر خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور که در دفتر محل کارش سخن می گفت، از پیگیری نماینده مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و افزود: به حضور پروفسور نظر افضلی به عنوان نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته دام، طیور، آبزیان و عشایر می تواند پل ارتباطی خوبی برای سازمان دامپزشکی کشور و مجلس شورای اسلامی باشند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید مصطفی بخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
خیلی خوب
نظر شما
ادامه