کد خبر: ۳۳۷۸۸


همزمان با دهه فجر امسال 4 پروژه دامپزشکی در استان خراسان رضوی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، مدیر کل این مجموعه با اعلام این خبر اظهار داشت: با افتتاح این پروژه ها که در بخش غیردولتی دامپزشکی و تحت نظارت این اداره کل صورت می گیرد زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم 53 نفر در شهرستان های خواف و سبزوار مهیا می شود.

«دکتر مجید روحانی نژاد» یادآور شد: علاوه بر طرح های یادشده، اجرای فاز هماهنگ کشوری واکسیناسیون طیور بومی استان علیه بیماری نیوکاسل در روستاهای استان اجرایی خواهد شد.

وی اعلام داشت: رونمایی از تالار گفتگوی آنلاین پاسخگویی به مسایل شرعی حوزه صید و ذبح و حلیت فرآورده های خام دامی را نیز که با همکاری اداره فاوا و دفتر نمایندگی ولی فقیه این اداره کل صورت پذیرفته از دیگر طرح های سلامت محوری این اداره کل است که در ایام دهه فجر رونمایی از آن صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: طرح های فوق، تحت نظارت های بهداشتی این اداره کل مراحل اجرایی خود را انجام داده و در دهه فجر امسال مناطق مختلف استان از مزایای بهداشتی و اقتصادی افتتاح آنها بهره مند خواهند شد.

روحانی نژاد یادآور شد: انجام چنین طرح هایی توسط دامپزشکی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در بخش های مختلف، سبب ارتقای بهداشت عمومی و امنیت غذایی آحاد جامعه خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر برنامه ریزی برای افتتاح پروژه های یادشده در دهه فجر امسال، اداره کل دامپزشکی استان با همکاری نظام دامپزشکی استان زمینه ارائه خدمات رایگان را در برخی از درمانگاه های منتخب بویژه در نقاط کمتر برخوردار استان فراهم خواهد کرد.


نظر شما
ادامه