کد خبر: ۳۳۸۱۷
 

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در توضیح دلیل لغو نمایشگاه دام، طیور و دامپزشکی در این استان، گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و جلوگیری از خسارت جبران ناپذیر به اقتصاد صنعت پرورش طیور، نمایشگاهی که قرار بود بهمن ماه برگزار شود، لغو شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)، «محمد موسوی» اظهار کرد: با توجه به اینکه این بیماری ویروسی و واگیردار است، مدیران شرکت نمایشگاهی، مسئولان اداره کل دامپزشکی و معاونت دامی سازمان جهاد کشاورزی استان در نشستی به صورت تخصصی این موضوع را بررسی کردند و تاریخ نمایشگاه را به بهار ۹۶ تغییر دادند.

موسوی ادامه داد: اگر نمایشگاه برگزاری می‌شد، امکان داشت خسارت جبران ناپذیری به مرغداری های استان اصفهان وارد شود، بنابراین با تفاهم و تصمیم مسئولان و مدیران مربوط، تاریخ نمایشگاه دام، طیور و دامپزشکی اصفهان از بهمن ۹۵ به بهار ۹۶ تغییر زمان داد.

وی درخصوص تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه در سال آینده نیز گفت: احتمالا نمایشگاه در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۶ برگزار می شود. البته تاریخ دقیق در این هفته اعلام خواهد شد.

رییس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: در این زمینه شرکت نمایشگاه‌ها باید کتباً به ما تاریخ جدید را اعلام کند تا در کمیسیون بررسی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان مورد مشورت و بررسی قرار گیرد. پس از تصویب تاریخ نهایی اعلام خواهد شد.

 
 
نظر شما
ادامه