کد خبر: ۳۳۸۲

حکیم مهر -  فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سگ گردانی در خیابان ها به عنوان یکی از جرایم آشکار به شمار می آید ، بر برخورد جدی با این پدیده تاکید کرد.
سردار "حسن کرمی" فرمانده انتظامی استان اصفهان  به انتظارات مردم از پلیس اشاره کرد و گفت: مردم انتظار دارند ،پلیس در زمینه جرایم آشکار برخورد جدی و قاطع داشته باشد که حضور به موقع و برخورد سریع با جرایم می تواند موجب ارتقای اقتدار پلیس در جامعه شود.
وی سپس از طرح های ویژه برای برخورد با تعدادی از جرایم چون توزیع مواد مخدر، شرارت، مزاحمت برای نوامیس مردم، سرقت و تجاوز به عنف خبر داد و بیان داشت: از این پس با تمام توان و قاطعیت با این گونه جرایم برخورد کرده و اجازه ارتکاب آنها توسط هیچ مجرمی را در محدوده استان نخواهیم داد..
این مقام مسئول در ادامه به برخورد جدی با پدیده سگ گردانی در خیابان ها اشاره کرد و گفت: سگ گردانی در خیابان به عنوان یکی از جرایم آشکار به شمار می آید که باید با جدیت با این پدیده برخورد کرد.
سردار " کرمی" همچنین از تغییر رویکرد در شیوه برخورد با موتورسواران خبر داد و اظهار داشت: موتورسوارانی که برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و با انجام تخلفات حادثه ساز چون لایی کشی و حرکات نمایشی موجب اخلال در نظم ترافیک شهر شوند نه تنها موتور آنها توقیف می شود بلکه خود آنان نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل خواهند شد.
فرمانده انتظامی استان استفاده از توان دیگر نهادها و دستگاه های کشور را در اجرای بهتر ماموریت ها و کاهش جرایم بسیار موثر و مفید برشمرد و تاکید کرد: زمانی که می توان با تعامل، همکاری و مشارکت خوب سازمان ها و ارگانهای مرتبط با مسایل جامعه از بسیاری آسیب های اجتماعی جلوگیری دیگر نیازی به ابزارهای قهری از سوی پلیس نخواهد بود.
سردار "کرمی" در پایان با بیان اینکه مردم بازوی قوی پلیس هستند خاطر نشان کرد: پلیس برای برقراری امنیت پایدار در جامعه نیاز به حمایت و مشارکت مردم دارد که باید این همراهی و همدلی به صورت بهتری بین مردم و نیروی انتظامی برقرار شود.

 

نظر شما
ادامه