کد خبر: ۳۳۸۳۷



اولین تالار گفتگوی پاسخگویی به مسائل ذبح شرعی در کشور همزمان با نخستین روز از دهه فجر، در درگاه اینترنتی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی راه اندازی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان گفت: این درگاه اینترنتی به منظور پاسخگویی و رفع شبهات شرعی مربوط به موضوعات مرتبط با حوزه کاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی ایجاد شده است.

«حجت الاسلام محمدحسن شورورزی» افزود: در این تالار گفتگو مسایل مرتبط با صید و ذبح، حلیت فرآورده های دام دامی، احکام انواع خوردنی و آشامیدنی، اجزای حرام حیوانات، فرآورده های خوراکی وارداتی و صادراتی، ژلاتین، حیوانات و آبزیان حلال گوشت و حرام گوشت، نگهداری حیوانات و موارد مشابه برای عموم مردم و همچنین ناظرین ذبح شرعی پاسخ داده می شود.

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری این اداره کل نیز با تاکید بر استفاده از فناوری های نوین در حوزه مسایل شرعی حوزه صید و ذبح و ارتباط با مخاطبان، گفت: از جمله توانایی های این تالار امکان ایجاد و مشاهده پست های مختلف توسط کاربران از جمله کاربران مهمان است.

عباس خوشنویس افزود: امکان ایجاد تالارهای مختلف توسط مدیران این درگاه برخط به منظور ایجاد تالارهای اختصاصی ناظران ذبح شرعی و سایر گروه های مختلف اصناف و ... نیز وجود دارد و کاربران می توانند با ایجاد پروفایل شخصی از آخرین پست های ارسالی و دریافتی خود مطلع شوند.

وی یادآور شد علاقه مندان می توانند برای دسترسی به این تالار گفتگو به آدرس http://rkh.ivo.ir درگاه خدمات الکترونیک مراجعه نموده و گزینه گفتگوی آنلاین مسایل شرعی را انتخاب نمایند.


نظر شما
ادامه