کد خبر: ۳۳۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اعلام کرد: اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در ایام الله دهه فجر ضمن بازدید از مناطق محروم مشکلات بهداشتی موجود دامداران این مناطق را بررسی می نماید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، «دکتر محمد جانباز» افزود: به همین مناسبت برخی از فعالیت ها در راستای اهداف کمیته های روستایی و عشایری با انجام ویزیت رایگان دام در مناطق کمتر توسعه یافته استان، ارائه مشاوره های بهداشتی وتوزیع سم و داروجهت پوشش خدمات مبارزه با انگلهای خارجی و داخلی بدن دام در مناطق عشایری استان به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

وی با اشاره به بسیاری از برکات پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد های بدست آمده اظهار داشت: اداره دامپزشکی با تمام توان رسالت اصلی خود که همان حفظ و حراست از سرمایه دامی می باشد را در سرلوحه اقدامات خود قرار داده و در راستای تحکیم اقتصاد ملی با رعایت اصول بهداشتی و تحقق اقتصاد مقاومتی گام برمی دارد.

دکتر جانباز ارتقاء سطح بهداشت عمومی و امنیت غذایی را از برکات استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: به همین مناسبت همچنین مقرر گردیده که ویزیت دام ها و دارو با تخفیف 5 تا 10 درصدی در کلیه کلینیک ها و داروخانه های دامپزشکی سطح استان انجام پذیرد.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
از کیسه خلیفه میبخشند ایشون
نظر شما
ادامه