کد خبر: ۳۳۸۶۱
 

در ادامه بازرسی و پایش رستوران های شهرستان ری و به منظور ارتقای بهداشت عمومی و تامین امنیت غذایی، دو رستوران دیگر براساس شکایت اداره دامپزشکی شهرستان ری و حکم مقام قضایی پلمپ گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ری، این دو رستوران در بخش های مرکزی و قلعه نو شهرستان ری به دلیل استفاده از فراورده هایخام دامی آلوده، نامتعارف و فاقد هویت و به دلیل تقلب در طبخ کباب، بر اساس شکوائیه اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و پس از اخذ حکم قضایی پلمپ شد.

«دکتر تاویلی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری در این خصوص اظهار داشت: به منظور ارتقای بهداشت عمومی و تامین امنیت غذایی، بازرسی و پایش رستوران های شهرستان ری توسط تیمی متشکل از اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در حال اجرا است که در همین راستا روز چهارشنبه مورخ 06/11/95 دو رستوران دیگر به دلیل استفاده از فراورده های خام دامی آلوده و فاقد هویت و همچنین تقلب در طبخ کباب، با اخذ حکم قضایی تا اطلاع ثانویه پلمپ شد.

دکتر تاویلی در ادامه افزود: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک و یا تخلف بهداشتی به ویژه عرضه مواد غذایی با قیمت های نا متعارف، مراتب را جهت پیگیری های بعدی به اداره دامپزشکی شهرستان گزارش نمایند.

شایان ذکر است در یک هفته اخیر چهار رستوران در شهرستان ری به دلیل تخلفات بهداشتی پلمپ و متصدیان مربوطه جهت رسیدگی به پرونده متشکله در اختیار مراجع قضایی شهرستان قرار گرفتند.

 
 
نظر شما
ادامه