کد خبر: ۳۳۸۶۴
 

در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مدیر کل دامپزشکی استان به همراه  تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی و در معیت استاندار قزوین در مراسم تدارک دیده شده از سوی استانداری قزوین شرکت کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، مدیر کل دامپزشکی استان به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی قزوین و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان روز دوشنبه مورخ 11/11/95 حضور در دفتر «بهمن طاهرخانی» نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ، با وی ملاقات و گفتگو کردند.

«دکتر سید بهمن نقیبی» مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در ابتدای جلسه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه دام و طیور استان با محوریت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان ارائه و با تأکید بر این نکته که شهرستان تاکستان به لحاظ وجود تعداد قابل توجهی مزارع پرورش مرغ گوشتی از لحاظ پتانسیل ابتلاء به بیماری حائز اهمیت است به مجموعه اقدامات نظارتی و کنترلی اداره دامپزشکی شهرستان در این زمینه پرداخت.

طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تأکید بر خدمت رسانی صادقانه به بهره برداران حوزه دامپزشکی شهرستان، سلامت و ایمنی غذایی را یکی از مهمترین موضوعات کنونی جامعه دانست و بطور ویژه از رئیس اداره دامپزشکی تاکستان خواست در این ارتباط اهتمام لازم را بعمل آورد.

طاهرخانی همچنین به فراگیری نوع خدمت رسانی دامپزشکی در شهرستان اشاره کرد و عنوان داشت هر گونه کوتاهی در حوزه وظایف دامپزشکی می تواند اثرات منفی قابل توجهی در بهداشت عمومی جامعه داشته باشد.
 
 
نظر شما
ادامه