کد خبر: ۳۳۸۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه، در راستای نظارت بر روند بهداشت دامها و جلوگیری از سقط جنین در برخی از دامهای شهرستان فیروزکوه، دکتر شعله پاش مسئول کارشناس GIS  دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور و دکتر حاجی عباسی از اداره مبارزه با بیماریهای دامی اداره کل استان تهران به اتفاق دکتر اسماعیلی مدرس و استاد بیماریهای داخلی به همراه دکتر شایان خواه سرپرست اداره دامپزشکی فیروزکوه از چند دامداری در گیر بیماری سقط جنین در شهرستان فیروزکوه بازدید بعمل آوردند.

دکتر شعله پاش و اسماعیلی در این بازدید از اکثر دامداریهای درگیر بیماری بازدید و توصیه های لازم را در راستای رعایت اصول بهداشتی و درمانی در راستای جلوگیری از سقط دامها به دامداران منطقه ارائه نمودند.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
1
خوبه بازدید کردن وگرنه سقط خیلی زیاد میشد امسال . آخه برادر من سقط اول باید علتش پیدا بشه . ما که هرچه نمونه میفرستیم تا حال یک بار جواب دریافت نکرده ایم حالا با بازدید شاید مشکل حل بشه از کجا معلوم .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
1
این کارشناسان محترم دونفرند که ...................... تمام استانها را میروند ایا بهتر نبود همه استانها را که کلا ۳۱ نفرند در جایی دعوت میکردند و سی دی اموزشی را تحویلشان میدادند ........................
نظر شما
ادامه