کد خبر: ۳۳۸۷۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
فرمانده انتظامی نهاوند:
«سرهنگ منصور ملکی» افزود: اگر اداره دامپزشکی برای انجام این مأموریت از ما درخواست نیرو می‌کرد نیرویی در اختیار آنها قرار می‌دادیم و با این افراد گستاخ به دستور قضایی برخورد می‌کردیم ...
 

حکیم مهر - فرمانده انتظامی نهاوند گفت: رئیس و کارشناس اداره دامپزشکی نهاوند در حین مأموریت توسط فروشنده مرغ در یکی از روستاهای بخش مرکزی نهاوند مورد حمله با تبر قرار گرفتند که با دستور مقام قضایی حکم بازداشت وی صادر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «سرهنگ منصور ملکی»  اظهار داشت: اکیپ بازرسی و نظارت دامپزشکی  شهرستان نهاوند به همراه حیدر سلگی رئیس اداره دامپزشکی نهاوند و توکلی کارشناس این اداره در حین انجام مأموریت برای تذکر به فروشندگان مرغ در سطح یکی از روستاهای بخش مرکزی که به‌صورت سنتی به ذبح مرغ اقدام می‌کرد وارد این روستا شدند که با حمله فردی مرغ فروش با تبر مواجه و مصدوم می‌شوند.

وی گفت: سلگی رئیس اداره به همراه کارشناس به یکی از مغازه‌هایی که مرغ زنده را به‌صورت غیربهداشتی عرضه می‌کرده به دلیل شیوع بیماری آنفلو‌انزای پرندگان بارها تذکر می‌دهند ولی وی به این تذکرات توجه نمی‌کند.

ملکی افزود: فروشنده امروز به این اکیپ بازرسی و نظارت شبکه دامپزشکی حمله می‌کند و آن‌ها را مجروح می‌کند که بلافاصله روانه بیمارستان می‌شوند و حال عمومی آن‌ها خوب است.

ملکی بیان کرد: قبل از این اقدام اگر اداره دامپزشکی برای انجام این مأموریت از ما درخواست نیرو می‌کرد نیرویی در اختیار آنها قرار می‌دادیم تا این افراد گستاخ که به‌سلامت مردم در مورد مسائل بهداشتی اهمیت نمی‌دهند به دستور قضایی برخورد می‌کردیم.

فرمانده انتظامی نهاوند اظهار داشت: به‌زودی و تا ساعتی آینده این فرد گستاخ را با حکم قضایی بازداشت می‌کنیم چون وی شناسایی و حکم جلبش نیز صادر شده است.

در این حادثه دکتر حیدر سلگی رئیس اداره دامپزشکی به علت آسیب واردشده به ناحیه ستون فقرات و حسن توکلی کارشناس و بازرس مواد خام دامی نیز به علت شدت ضربه وارده به‌صورت و گوش وی و احتمال پارگی پرده گوش و جراحت در دست‌وپا در بیمارستان تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند که باخبر شدیم حال عمومی آن‌ها خوب است .
 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کارشناس شبکه ..........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
از شبکه دامپزشکی ........... یاد بگیرید اصلا سال به سال هم برای نظارت به قصابی ها و مرغ فروشی ها مراجعه نمی کنند یا اگر هم احیانا بروند هماهنگ می کنند بعد ....!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
هیچ وقت نیرو انتظامی برا این چیزا مامور نمیده. بدنم مامور عقب وایمیسته میگه من حق دخالت ندارم
عدالت رویایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
به به نیروی انتظامی قهرمان!!!! وقتی که 40هزار تن گوشت انگلی رو به مردم دادند کجا بودید اون موقع که به شما نیاز بود تا به حساب کسانی که به مسئول فنی حمله کردن برسید کجا بودید؟ ........ سازمان دامپزشکی کجا بود؟سازمان دامپزشکی که فقط بلده آمار ....... ارائه بده و از تلاش های بی دریغ خودش تعریف کنه.اتفاقا شبکه دامپزشکی با کمال پررویی گفت به من مربوط نمی شه به شما حمله شده برو شکایت کن.اینها مثل پلاسکو به چشم همه دیده و شنیده نمی شه خوب می شه از زیرش در رفت.
یکی دیگر از همکاران دکتر سلگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
متاسفانه حق و حقوق و جایگاه دامپزشکان مظلوم و گمنام همچنان به درستی احقاق نشده و با اینکه دامپزشکی جزء مشاغل سخت است ولی در فیش حقوقی مبلغی نزدیک به 100000تومان به منظور سختی کار در نظر گرفته شده است واین نشانگر بی عدالتی روشن و فاحش در این حرفه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
همین که پیگیر بودن بازم جایی بسی شکر دارد.قابل توجه دیگر شبکه های شهرستان
کارشناس شبکه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
بازرسین فراورده خام دادمی بایدضابطین قضایی باشند نه معرفی متخلفین به دادگاه مرغ فروش به اشد مجازات برسد تاعبرت دیگران شود
نظر شما
ادامه