کد خبر: ۳۳۹۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر



رييس اداره دامپزشكي ساوجبلاغ ظهر امروز به همراه مسول واحد نظارت بر بهداشت عمومي اداره، از سوپر ماركتها و هايپرماركتهاي سطح شهر هشتگرد بازديد كرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومي اداره دامپزشكي ساوجبلاغ، «دكتر فردین حسين زاده» در اين بازديد با توجه به مشاهده مواردي از الصاق برچسب هاي غير معتبر كه متاسفانه با درج كلمه "ارگانيك" بر روي برخي تخم مرغهاي بسته بندي شده از عدم آگاهي مردم سوء استفاده می كنند، گفت: امروزه رويكرد مردم به استفاده از مواد غذايي طبيعي تر افزايش يافته و به همين دليل نيز سود جويان با بكار بردن الفاظي از اين دست، به صورت غير قانوني سعي بر فريب مردم كرده و به قيمتهاي مضاعفي محصولات غير استاندارد خود را به فروش مي رسانند. وي از مردم خواست محصولات پروتييني مورد نياز خود را صرفا از مراكز مجاز و با آرم وعلايم مورد تاييد دامپزشكي خريداري نمايند.

رييس دامپزشكي ساوجبلاغ در پايان افزود: توليد محصولات ارگانيك نيازمند بستر خاصي در فرايند توليد بوده كه با لحاظ شرايط علمي مربوطه و استانداردهاي مورد نياز، كار ساده اي نيست و به نظر نمي رسد در كشور ما محصول پروتييني با اين كيفيت توليد گردد.




انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
تا جایی که سرمایه دار دمه ....................را ببیند میشه مرغ تولید شده در مریخ هم به بازار عرضه کرد!
همکار سابق
|
United States of America
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
احسن بر دکتر حسین زاده عزیز مدیر قوی و با سواد
حمید رضا حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
بدون شک دکتر حسین زاده و دکتر خدایار مایه افتخار دامپزشکیند
برای این دو عزیز درستکار بهترین آرزوها را دارم
خسته نباشید
نظر شما
ادامه