کد خبر: ۳۳۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر



شماری از پزشکان منتخب دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در دوره بازآموزی آنفلوانزا شرکت کرده بودند، مباحث مربوط به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را هم زیر نظر مدرس اداره کل دامپزشکی این استان مرور کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، تدریس این کلاس را «دکتر سید فرزین حسینی» رئیس اداره طیور و آبزیان دامپزشکی استان بر عهده داشت و طی آن، ضمن ارائه آخرین یافته های علمی روز دنیا در این زمینه، گزارشی از وضعیت جاری این بیماری در کشور و اقدامات پیشگیرانه دامپزشکی خراسان شمالی برای جلوگیری از ورود بیماری به استان را مورد اشاره قرار داد.

این کلاس در تالار اجتماعات شهید لنگری بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد برگزار شد و حدود یکصد نفر از پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی در آن حضور داشتند.

اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی ضمن اتخاذ تدابیر بهداشتی و قرنطینه ای برای عاری ماندن این استان از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، ارائه مباحث آموزشی و اطلاع رسانی به جمعیت هدف و بهره برداران را نیز قوت بخشیده است که با استفاده از ظرفیت رسانه های ارتباط جمعی و دایر ساختن کلاس های آموزشی پیگیری می شود.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتررهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
احسنت
نظر شما
ادامه