کد خبر: ۳۳۹۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر مسعود هاشم زاده» افزود: بارها پیش آمده که خبرنگاران حکیم مهر بنا به رسالت خبری خود، در ساعات غیر کاری یا روزهای تعطیل تماس گرفته‌اند و من نیز همواره سعی کردم پاسخ گوی آن‌ها باشم ...


حکیم مهر- انتشار تخصصی اخبار، گزارش و رویدادها یکی از پیش‌شرط‌های مهم زمینه‌های مختلف کاری است. اتفاقی که در حوزه دامپزشکی با فعالیت پایگاه خبری حکیم مهر افتاده است. «خدا را شکر می‌کنیم که حکیم مهر مقبولیت لازم را پیدا کرده است.» این را معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه مراسم افتتاح مجهزترین بیمارستان دامپزشکی دام‌های کوچک در خاورمیانه می‌گوید.

«دکتر مسعود هاشم زاده» به مسئولیت سنگین حکیم مهر نیز اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: «این مقبولیت ایجاب می‌کند که اگر حکیم مهر قصد انتشار خبری را دارد، حتماً راجع به صحت‌وسقم آن مطالعه کند، چراکه اگر احیاناً یک خبر نادرست باشد، فضا را ناامن می‌کند. کما اینکه دامپزشکی یک صنف محدود است که در آن‌ همه افراد یکدیگر را می‌شناسند. همچنین لازم است به‌منظور جلوگیری از موضع‌گیری ناخواسته در انتقال اخبار، حتماً زمان کافی و فضای مناسب به مخالفان و موافقان یک جریان، اختصاص داده شود.»

وی با بیان اینکه بنده همواره پاسخ گوی رسانه‌ها هستم، می‌افزاید: «بارها پیش آمده که خبرنگاران حکیم مهر بنا به رسالت خبری خود، در ساعات غیر کاری یا روزهای تعطیل تماس گرفته‌اند و من نیز همواره سعی کردم پاسخ گوی آن‌ها باشم.»

هاشم زاده در پاسخ به سؤال خبرنگار حکیم مهر مبنی بر اینکه در خیلی از کشورها روند کیفیت تولید به‌نوعی به گردن تولیدکننده نیز هست، در خصوص اقدامات سازمان در این زمینه، می‌گوید: «این بحث تحت عنوان مسئولیت محض تولیدکننده مطرح می‌شود که در همه رده‌های صنعتی از خودرو و لوازم‌خانگی گرفته تا محصولات غذایی نیز وجود دارد. مسئولیت محض به تولیدکننده بازمی‌گردد. تولیدکننده نمی‌تواند بگوید مثلاً حالا که سازمان‌های دولتی ازجمله دامپزشکی به‌عنوان مدعی‌العموم همه‌چیز را تائید کرده، پس کیفیت تولید خوب است. بلکه این تولیدکننده است که باید به کیفیت تولید خود تضمین دهد.»

هاشم زاده با یادآوری اینکه سازمان دامپزشکی در قوانین و مقررات، سطح بهداشتی و سلامت را تعیین و به تولیدکنندگان ابلاغ می‌کند، ادامه می‌دهد: «تولیدکننده موظف است که سطح بهداشت و سلامت را برای مصرف‌کننده تأمین کند. ما در جایگاه مدعی‌العموم قرار می‌گیریم. در این راستا مجلس نیز اخیراً یک قانون خوب را تصویب کرده و امیدوار هستیم که آیین‌نامه اجرایی آن هم نوشته شود. این قانون می‌تواند تأثیر به سزایی در بهبود سلامت مواد غذایی ما داشته باشد.»



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
1
0
گفته می شود سایت حکیم مهربا روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور قرارداد همکاری وارسال اخبار یک سویه وحذف اخبار منتقدین سازمان دامپزشکی را امضا نموده است
منتظر قدردانی سایر مقامات سازمان دامپزشکی ازحکیم مهر باشید
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
هم زیستی مسالمت آمیز ، چی میخواهی تا انتقاد نکنی؟
همراه اول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
فكر مي كنم شايعه باشد چرا كه توسط همين كامنتها بخشي از بدنه دامپزشكي از اشغال ترامپيستها و ماترياليستهايي (البته از اون ماده گرايي )كه اقدام به كري خواني و سلفي گرفتن بودند،آزاد شد.
دمت گرم حكيم مهر كه اون روز گل كاشتي
نظر شما
ادامه