کد خبر: ۳۳۹۳۱



معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت: یک دستگاه خودروی دامپزشکی حین انجام ماموریت دچار سانحه و واژگون شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، مهندس «سید مهدی معراجی» معاون این مجموعه افزود: یک دستگاه خودروی دامپزشکی سربیشه حین برگشت از ماموریت در کیلومتر 15 محور کلاته سلیمان به سربیشه دچار سانحه شد.

وی ادامه داد: سرنشینان این خودرو 2 نفر از کارکنان دامپزشکی سربیشه بودند که پس از اتمام ماموریت فنی به علت لغزندگی جاده دچار حادثه شدند که یک نفر از همکاران به علت آسیب، مصدومیت و جراحت شدید بلافاصله به بیمارستان سربیشه اعزام و پس از انجام امور درمانی اولیه به بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند اعزام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی تصریح کرد: بر اثر واژگونی خودرو این همکار دچار جراحت شدید در ناحیه سر و گردن شد که خوشبختانه با اقدامات خوب تیم های پزشکی، در حال حاضر حال عمومی بیمار رضایت بخش و رو به بهبود است.

«معراجی» به سختی کار دامپزشکی اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه خدمات دامپزشکی در محل مراکز پرورش و روستاها ارائه می شود، نیروهای خدوم دامپزشکی همواره در مسیر جاده های روستایی و جاده های اصلی در حال تردد هستند و همیشه در معرض خطرات ناشی از تصادفات قرار دارند.

وی اظهار داشت: پرسنل دامپزشکی در عین گمنامی علاوه بر این مخاطرات در معرض بیماری های مهلک و خطرناک قابل انتقال از دام و طیور به انسان هستند و به علت انجام فعالیت های شدید بدنی پس طی چند سال خدمت سلامت جسمانی آنان دچار مشکل شده و حتی درگیر مشکلات اسکلتی می شوند.



نظر شما
ادامه