کد خبر: ۳۳۹۳۴



چهارمین كنگره بین‌المللی كلينيسين‌هاي دام‌هاي بزرگ (ايكلاپ 2017) در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش حکیم مهر، محورهاي این كنگره شامل مامايي و بيماري‌هاي توليد مثل، بيماري‌هاي داخلي، ورم پستان و بيماري‌هاي مرتبط، لنگش و بيماري‌هاي اندام‌هاي حركتي و همچنین جراحي است.

18 سخنرانی کلیدی، 14 سخنرانی پژوهشی در قالب 9 پانل تخصصی، یک پانل- میزگرد تخصصی، یک میزگرد صنفی و 261 مقاله به صورت پوستر از جمله برنامه های این کنگره به شمار می روند.

9 پانل اصلی کنگره شامل بیماری‌های داخلی گاو و اسب (3 پانل)؛ مامایی و مدیریت تولیدمثل دام (3 پانل)؛ بهداشت و بیماری‌های پستان؛ بیماری‌های عفونی؛ و لنگش و جراحی (هر کدام یک پانل) هستند.

لازم به ذکر است که حضور در این کنگره 2 روزه دارای 10 امتیاز بازآموزي (هر روز 5 امتیاز) و ارائه مقاله (در صورت حضور) نیز دارای 5 امتیاز بازآموزی برای اعضای سازمان نظام دامپزشكي در مقطع دکتری و بالاتر است.

گفتنی است برگزاری نمایشگاه یکی از برنامه های جانبی این کنگره است که در فضایی به وسعت 550 متر و با حضور 25 شرکت تخصصی در حوزه‌های مربوط به دام بزرگ برگزار می شود.



نظر شما
ادامه