کد خبر: ۳۳۹۴۲



روز سه شنبه 19 بهمن ماه هیاتی متشکل از رییس دامپزشکی افغانستان، رییس بخش مبارزه و کنترل بیماری های دامی، کارشناس مسئول بخش اپیدمیولو‍‍‍ژی، مشاور ارشد فنی و مدیر پروژه در فائوی افغانستان و هماهنگ کننده ملی پروژه در فائوی افغانستان از استان البرز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، با حضور هیات دامپزشکی افغانستان در استان البرز از یکی از کارخانجات تولید داروهای دامی واقع در شهرستان ساوجبلاغ بازدید بعمل آمد.

در این بازدید که «دکتر علی صفر ماکنعلی» مدیر کل سازمانهای تخصصی، روابط عمومی و بین الملل سازمان دامپزشکی کشور ، «دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان البرز و «دکتر نقیبی» مدیر کل دامپزشکی استان قزوین حضور داشتند از بخش های مختلف شرکت عرفان دارو که یکی از تولید کنندگان داروهای دام و طیور می باشد بازدید شد.

دکتر ماکنعلی در این بازدید ضمن توضیح در خصوص شرایط کشور ایران در زمینه تولیدات دارویی دام و طیور و صادرات آن گفت: استان البرز یکی از قطب های تولید داروهای دامی بوده و شرکتهای بزرگی در این زمینه فعالیت می نمایند.

همچنین در این بازدید دکتر شریفی مدیر کل دامپزشکی استان البرز با اشاره به وجود شرکتهای بزرگ دارویی در استان و ظرفیت بالای تولید انواع داروهاو مکملهای دامی افزود: استان البرز دارای رتبه نخست تولید داروهای دامی در سطح کشور می باشد که نشان از ظرفیت خوب شرکتهای فعال در این زمینه است.

وی هدف از این مشارکت های بین المللی را ارتقاء دانش فنی و کیفیت محصولات عنوان کرده و گفت با توجه به موقعیت استراتژیک صنعت داروسازی ایران در منطقه، چشم اندازهای خوبی جهت انتقال دانش و محصولات این بخش به کشورهای همسایه بوجود دارد






نظر شما
ادامه