کد خبر: ۳۳۹۵۸
 

رئیس بخش تحقیق و تشخیص بیماری های زنبور عسل، کرم ابریشم و حیات وحش موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: با حضور رئیس بخش بیماری های زنبور عسل سازمان بهداشت جهانی در موسسه رازی و بنا به پیشنهاد وی در آینده، آزمایشگاه تحقیق و تشخیص بیماری های زنبور عسل این موسسه به عنوان آزمایشگاه رفرانس سازمان بهداشت جهانی مطرح خواهد شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر مجتبی محرمی» با اشاره به حضور پروفسور ولف گانگ ریتر از کشور آلمان به عنوان کارشناس بین المللی سازمان بهداشت جهانی و رئیس بخش بیماری های زنبور عسل این سازمان و همچنین دستیار ایشان  و بازدید از بخش زنبور عسل این موسسه، اظهار کرد: تجهیزات و نیروی انسانی موجود در آزمایشگاه و نیز بخش های باکتریولوژی، انگل شناسی، آنالیز عسل و مولکولار موسسه رازی مورد بازدید این کارشناسان قرار گرفت .

وی با اشاره به ارزیابی خوبی که این افراد از موسسه رازی داشتند، افزود: بر این اساس مقرر شد آزمایشگاه تحقیق و تشخیص بیماری های زنبور عسل ایران که در موسسه رازی قرار دارد، به عنوان آزمایشگاه مرجع به سازمان بهداشت جهانی معرفی شود .

رئیس بخش تحقیق و تشخیص بیماری های زنبور عسل موسسه رازی با تاکید بر اینکه حضور دکتر ریتر به عنوان رئیس بخش بیماری های زنبور عسل سازمان بهداشت جهانی در موسسه رازی از اهمیت بالایی برخوردار بود، گفت: این امر سبب خواهد شد آزمایشگاه تحقیق و تشخیص بیماری های زنبور عسل موسسه رازی به عنوان آزمایشگاه رفرانس جهانی مطرح شود .

وی با بیان اینکه بدون شک مسیر طولانی ای برای انجام این کار پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: امید است با اقدامات و تلاش های صورت گرفته به این هدف دست یافته و آزمایشگاه مرجع جهانی تحقیقات بیماری های زنبور عسل را در موسسه رازی شاهد باشیم .
 
 
نظر شما
ادامه