کد خبر: ۳۳۹۵۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
از سوی مدیر امور درمان و ساماندهی دامپزشکی غیردولتی سازمان دامپزشکی:
«دکتر محسن مشکوة» گفت: معمولاً اکثر تعرفه‌های صورت گرفته در مراکز بخش خصوصی توافقی است/ هزینه خدمات بصورت توافقی میان صاحب حیوان و مرکز ارائه خدمات دامپزشکی صورت می‌گیرد و نظارتی در بخش خصوصی نیست ...
 

حکیم مهر - نرخ رشد و میزان تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی در بخش عمومی غیردولتی و بخش خصوصی دامپزشکی سال 96 مشخص شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر محسن مشکوة» مشاور رئیس و مدیر امور درمان و ساماندهی دامپزشکی غیردولتی سازمان دامپزشکی کشور گفت: در کل ما اساساً دو نوع تعرفه در بخش خصوصی و دولتی داریم.

 وی ادامه داد: تعرفه بخش خصوصی را هر ساله معمولاً نظام دامپزشکی با همکاری سازمان دامپزشکی بر اساس روال هرساله ارائه و پس از بازنگری توسط وزیر جهاد کشاورزی ابلاغ می شود.

مدیر امور درمان و ساماندهی دامپزشکی غیردولتی سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: تعرفه های بخش دولتی مسیر دیگری را طی می کند، ولی معمولاً باید تایید مقام مسئول کشور برسد.

مشکوة در خصوص تعرفه های حیوانات خانگی بیان کرد: معمولاً اکثر تعرفه ها صورت گرفته در مراکز بخش خصوصی توافقی است.

وی افزود: با توجه به اینکه سطح خدمات بیمارستانی یا آزمایشگاه های دامپزشکی در بخش خصوصی بر اساس هزینه های انجام شده‌، حالت توافقی میان صاحب حیوان و مرکز ارائه خدمات دامپزشکی صورت می گیرد و نظارتی در بخش خصوصی نیست.

مدیر امور درمان و ساماندهی دامپزشکی غیردولتی سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: طبق قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، تعرفه‌های خدمات درمانی، ‌پیشگیری، آزمایشگاهی و بهداشتی جایگاه دامپزشکی به تفکیک نوع خدمات در بخش غیردولتی برای سال ۹۵ با افزایشی متناسب با نرخ تورم و افزایش نرخ روبه رو است.

مشکوة در خصوص نرخ تعرفه ها درمانگاهی در بخش خصوصی ادامه داد: در ایام تعطیل و ساعات شبانه ۳۵ درصد به تعرفه درمانگاهی اضافه می‌گردد، ولی در صورت مراجعه به دامپزشک متخصص به تمامی تعرفه‌ها ۲۰ درصد اضافه‌می‌شود.

وی یادآور شد: مواردی که در تعرفه‏ ها پیش ‏بینی نگردیده باشد برحسب مورد با توافق طرفین انجام می‏‌شود.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
2
انشاالله در چه تاریخی این تعرفه ها ابلاغ میشوند؟
پاسخ ها
دامپزشک 83
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
سال 98
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
1
علی رغم افزایش تعرفه تعدادی از همکاران ،که ازنظر عملی ضعیف نیز می باشند،برای جذب مشتری حتی تعرفه های قبلی رو هم دریافت نمیکنند متاسفم برای این طرز فکرشون
سید سعید حسینی فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
با سلام تا حالا از خودتون پرسیدین جایگاه دامپزشک عمومی در کجا قرار میگیرد و چرا اینقدر استخدام دامپزشک خوب و به سرعت انجام میشه و چرا سایر رده های دامپزشکی که پست های تخصصی نسبت به رشتشون میتونن داشته باشن استخدام نمیشن میشه گفت نه تنها استخدام نمیشن بلکه با تدابیر نظام تز کار اخراج و جاشون دکتر دامپزشک میاد چرا اصلا ما باید دامپزشکهامون از سایر رده ها که رشته های مختلفی هستند بیشتر باشن و سالانه به تعدادشون اضافه شود من میخوام بدونم تو یک بیمارستان تعداد پزشکان عومی باید بیشتر از پرسنل دیگر اعم از پرستاری و آزمایشگاه و رادیولوژی و ... باشد خاطر خدا چرا دانشجو میپذیرن این دانشگاهها که برای کار پیدا کردن براشون یک عده کاردان و کارشناس و کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های مرتبت سایر رده ها بیکار بشن این دامپزشکان فارغ التحصیل طبابت وظیفه اصلیشون است که در ایران بالای 17000 دامپزشک داریم که بیست در صدشون طبابت میکنن و الباقی جای دیگران رو گرفتن و در وظیفه اصلیشون قرار ندارن یکسری دلالی میکنن یکسری خرید و فروش کود یکسری مرکز پخش واکسن که باور کنید نمیدونن چطور تجویز میشه و چطور به دام و مرغ منتقل میشه ولی مرکزشون حالت بقالی داره که واکسن میفروشه و سود زیاد میبره این سو مدیریت ها کی میخواد تموم بشه
نظر شما
ادامه