کد خبر: ۳۴۰۰۶
 

روز دوشنبه 18/11/95 جلسه ای به منظور تعیین تکلیف و روش ارسال نمونه دارو و مواد بیولوژیک در مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاههای مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی مرکز ملی تشخیص، روز دوشنبه 18 بهمن ماه جلسه ای با حضور دکتر مسعود هاشم زاده معاون تشخیص و مدیریت سازمان دامپزشکی کشور، دکتر محمد حبیبی رئیس مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاههای مرجع و مطالعات کاربردی، دکتر محسن مهدوی نژاد مدیرکل دفتر دارو و درمان، دکتر سید اصغر برائی نژاد مدیر کل اداره دامپزشکی استان تهران و کارشناسان ذیربط در محل مرکز ملی تشخیص برگزار گردید.

در ابتدا دکتر مسعود هاشم زاده معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان مشکلات نمونه برداری و تعیین تکلیف ارسال نمونه دارو و مواد بیولوژیک با توجه به فرآیندهای موجود در نمونه های ارسالی به مرکز ملی تشخیص، ضرورت تشکیل این جلسه را تشریح کرد.

در ادامه دکتر محمد حبیبی رئیس مرکز ملی تشخیص ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور مدعوین در جلسه، در ارتباط با مسایل و مشکلات موجود در خصوص وضعیت فعلی آزمایشگاه و ارسال نمونه های وارداتی و تولیدات داخلی دارو و مواد بیولوژیک به مرکز ملی تشخیص را اظهار داشت و همچنین بر ضرورت همکاری و هماهنگی بین دفتر دارو و درمان سازمان با مرکز ملی تشخیص تاکید کرد.

دکتر محسن مهدوی نژاد ضمن تشکر از تشکیل جلسه بر ضرورت ارتباط مستقیم بین دفتر دارو و درمان و مرکز ملی تشخیص ابراز خرسندی نمود.

در ادامه جلسه مشکلات و مسایل نمونه برداری و راهکارهای پیشگیری از آلودگی های ثانویه با نمونه برداری در مرکز ملی تشخیص مطرح گردید. همچنین پیشنهاداتی در زمینه چگونگی نمونه برداری از مواد اولیه وارداتی و ارسال نمونه ها جهت سهولت ارائه گردید.

در پایان جلسه مطابق صورتجلسه تنظیمی موضوع هدفمندی برداشت نمونه مطابق رتبه بندی شرکت های وارد کننده و کارخانجات تولید کننده، مورد توافق اعضاء جلسه قرار گرفته و مقرر به ابلاغ آن شد.

 
 
نظر شما
ادامه