کد خبر: ۳۴۰۲۲
 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی نقش دامپزشکی در شرایط فعلی کشور را مصداق کامل اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف، در آخرین روز از دهه مبارک فجر دو پروژه بهداشتی درمانی با حضور نخعی مدیر کل امور بانوان و خانواده در استانداری خراسان جنوبی، مدیر کل دامپزشکی استان و مسوولان شهرستانی افتتاح شد.

مهندس «نفیسه نخعی» در حاشیه مراسم افتتاحیه گفت: نقش دامپزشکی در شرایط فعلی کشور مصداق کامل اقتصاد مقاومتی می باشد و حضور بانوان در عرصه کار و مخصوصا در فضای کار سخت دامپزشکی ارزش زیادی دارد که جا دارد از نگاه ویژه ی دامپزشکی استان به فراهم ساختن فضای زمینه فعالیت و اشتغال بانوان، تقدیر و تشکر کرد.

«دکتر رفیعی پور» مدیر کل دامپزشکی استان در ادامه افزود: پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی وجود داروخانه دامپزشکی با دکتر دامپزشک گامی مهم و علمی برای منطقه خوسف می باشد و دامداران به صورت ٢٤ساعته می توانند از خدمت رسانی دامپزشکی بهره مند شوند. همچنین کلینیک و مرکز مایه کوبی با حضور دامپزشک در شهرستان برکات زیادی را برای بهره برداران خواهد داشت.

وی افزود: در گذشته دامداران خدمات درمانی را از دامپزشکان دولتی و مراکز درمانی بیرجند دریافت می کردند که با افتتاح این مراکز، مرغداران و دامداران شهرستان خدمات تخصصی تر و در محل شهرستان دریافت می کنند که در کاهش رفت و آمد و هزینه های آنها نقش بسزایی دارد و مهمتر از همه با کاهش تردد از انتقال و انتشار بیماری جلوگیری می شود.

در ادامه «دکتر محمودی» رییس شبکه دامپزشکی خاطر نشان کرد: اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان جهت راه اندازی داروخانه دامپزشکی و مبلغ 30 میلیون تومان جهت شروع به کار کلینیک و مرکز مایه کوبی توسط بخش خصوصی در این دو پروژه هزینه شده و برای 4 نفر اشتغالزایی شده است.

 
 
نظر شما
ادامه