کد خبر: ۳۴۰۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر



رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از محکومیت یک مرغ‌فروش در شهرستان قزوین خبر داد و گفت: در این خصوص متهم به پرداخت 60 میلیون ریال جزای نقدی و سه سال ممنوعیت از فعالیت در صنف عرضه فرآورده‌های خام دامی محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر عیسی غیاث‌یزدی» از محکومیت یک مرغ‌فروش در شهرستان قزوین خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اعلام حکم دادگاه مبنی بر محکومیت عرضه‌کننده گوشت مرغ فاسد و درخواست تجدید‌نظر از طرف فرد متخلف پس از تشکیل دادگاه و دریافت دفاعیات متهم، دادگاه تجدید‌نظر درخواست تجدید نظرخواهی متهم را نپذیرفته و حکم دادگاه بدوی را تأیید کرد.

وی در خصوص با جزئیات حکم تأیید شده افزود: بر این اساس متهم به پرداخت 60 میلیون ریال جزای نقدی و سه سال ممنوعیت از فعالیت در صنف عرضه فرآورده‌های خام دامی محکوم و اجرایی شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین ادامه داد: اداره دامپزشکی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره اماکن، مرکز بهداشت و همچنین اتحادیه‌های صنفی موظف به پیگیری انجام این حکم شده و در صورت مشاهده هرگونه تخطی از حکم صادره مراتب برای دستور قضایی به مراجع ذیصلاح گزارش می‌شود.

غیاث‌یزدی با حمایت از صدور چنین احکامی اضافه کرد: با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، قاطعانه برخورد می‌شود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهندس علی
|
United States of America
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
به این میگن حکم نه اینکه 90 تن مرغ فاسد یک دفعه غیب شود اونم توسط چه کسی؟!!!
فقط باید مواظب دیوید کاپرفیلد بود که از شنیدن آن سکته نزنه
نظر شما
ادامه