کد خبر: ۳۴۰۵۶
 

بزرگترین رزمایش علیه بیماری دام و مشترک بین انسان و دام توسط سازمان پدافند غیر عامل کشور در سال جاری  در استان قم برگزار خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر حسین مهدوی شهری» مدیر پدافند غیرعامل سازمان دامپزشکی کشور از آمادگی سازمان دامپزشکی کشور و بویژه اداره کل دامپزشکی استان قم برای اجرای موفق این رزمایش خبر داد.

وی افزود: برگزاری این رزمایش از قبل بطور کامل برنامه ریزی شده بود و با برگزاری جلسات با کلیه دستگاههای اجرایی، مراجع نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی و اداره کل پدافند غیر عامل استانداری قم، توسط سازمان پدافند غیر عامل کشور، امادگی لازم بوجود آمده است تا به اهداف خود دست یابد.

وی همچنین اعلام کرد: به سازمان پدافند غیرعامل کشور پیشنهاد گردیده است تا در سال آینده با برنامه ریزی مناسب، رزمایش های گسترده و پیچیده تری مانند رزمایش مبارزه همزمان با دو یا چند بیماری دام، طیور و ابزیان و نیز مبارزه با دو یا چند سویه بیماریزا از یک بیماری در دام، طیور و آبزیان هدف برگزار گردد تا سطح آمادگی کشور در مبارزه با تهدیدات زیستی افزایش یابد.

گفتنی است رزمایش بزرگ پدافند زیستی در حوزه دام و انسان در 17 و 18 اسفند ماه سال جاری توسط قرارگاه پدافند زیستی در قم با هدف بررسی نقایص و رفع آنها در شرایط بحران برگزار می گردد.

 
 
نظر شما
ادامه