کد خبر: ۳۴۱۰۴
 

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز گفت: گزارشی از فروش جنین گوسفند توسط دستفروشان به دامپزشکی البرز ارجاع نشده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر سید محسن ابوترابی» درباره نظارت‌های ویژه سازمان دامپزشکی در ایام نزدیک به سال نو اظهار داشت: هر ساله نظارت‌های بهداشتی ویژه در این ایام از سوی دامپزشکی انجام می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز گفت: اکیپ‌های بازرسی بهداشتی مشترک با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن تجارت و بهداشت و درمان از اول اسفند‌ماه تا پایان ایام نوروز را داریم.

وی در خصوص فروش جنین مرده گوسفند توسط برخی از دستفروشان در کرج، اظهار داشت: تاکنون گزارشی از فروش جنین گوسفند به دامپزشکی ارسال نشده و در صورتی که چنین موردی گزارش شود سریعا با آن برخورد می‌شود.

ابوترابی با بیان اینکه در برخی از محل های فروش تخلفات فراوانی در زمینه گوشت مرغ و دام صورت می‌گیرد، افزود: با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی در حال پیگیری هستیم تا برخورد‌های لازم صورت بگیرد.

وی در خصوص فروش اجزای حرام دام در برخی از واحد‌های  و دستفروشان، گفت: در صورت مشاهده این چنین مواردی اقلام کشف شده در محل معدوم می‌شود و پرونده نیز به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود .
 
 
نظر شما
ادامه