کد خبر: ۳۴۱۵۳



رئیس سازمان دامپزشکی ایران و رئیس بخش فدرال مراقبت‌های دامپزشکی و قرنطینه دامی فدراسیون روسیه همراه با هیات‌های مربوطه به منظور انجام مذاکرات و رایزنی در خصوص بهداشت دام و فراورده‌های دامی و تسهیل و گسترش تبادلات محصولات دامی و لبنی دو کشور با هم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در پایان این دیدار که در سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد «سرگئی دانکورت» رئیس بخش فدرال مراقبت‌های دامپزشکی و قرنطینه دامی فدراسیون روسیه با اشاره به نتایج مثبت گفتگوهای انجام شده، اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک، حجم و تنوع صادرات دو کشور ایران و روسیه افزایش چشمگیر یافته و سهم بازار دو کشور در صادرات محصولات و فراورده های کشاورزی و دامی گسترش یابد.

همچنین «دکتر مهدی خلج» با اشاره به انجام مکاتبات و برگزاری جلسات تخصصی متعدد طی ماه‌های اخیر با طرف روسی، به تفاهمات بهداشتی طرفین اشاره نموده و عزم دو کشور ایران و روسیه را برای افزایش ارتباطات و تعاملات سازنده، جدی عنوان نمود.

در این جلسه مقرر گردید تا برای حل سریع مشکلات موجود در گسترش تبادلات فراورده‌های دامی بین دو کشور، طرفین نمایندگانی را به عنوان رابط معرفی نمایند که این مهم انجام شد.

 
 
 
 
 
 
نظر شما
ادامه