کد خبر: ۳۴۱۹۱
 

رئیس اداره دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت: دوره آموزش بهداشت فرآورده‌ خام دامی در بزرگترین واحد صنعتی تولید غذا در شهرک صنعتی شهرستان طرقبه شاندیز و یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی تولید غذا با ظرفیت ۹۰ هزار پرس در روز برگزار می شود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از طرقبه‌نیوز، «دکتر هادی شایسته» رئیس اداره دامپزشکی طرقبه شاندیز از برگزاری کلاس آموزشی بهداشت گوشت و فرآورده‌های خام دامی ویژه کارکنان واحد صنعتی تهیه غذای فرا پخت خبر داد.

 وی با بیان اینکه هدف از برگزاری کلاسهای آموزشی ارتقای سطح دانش و شناخت بیماری‌های مشترک قابل انتقال از طریق فرآورده های خام دامی و روش پیشگیری از آن برای کارکنان مراکز پخت و عرضه غذا است گفت: رعایت نکات بهداشتی باعث افزایش کیفیت فراورده گوشتی مورد استفاده می شود.

 شایسته اظهار کرد: این واحد در شهرک صنعتی شهرستان طرقبه شاندیز واقع شده و یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی تولید غذا با  ظرفیت ۹۰ هزار پرس در روز است که با توجه به وجود باغ تالارها و رستوران‌های بسیار زیاد در شهرستان و همچنین حضور مسافران کلان شهر مشهد، استعدادی در زمینه تولید و عرضه غذای بهداشتی با قیمت مناسب در استان به شمار می آید.

 رئیس اداره دامپزشکی طرقبه شاندیز تصریح کرد: در این کلاس آموزشی کارشناسان شبکه دامپزشکی با ارائه مطالب مربوطه در قالب اسلایدهای آموزشی در خصوص روشهای بهداشتی در زمینه تهیه، حمل و نگهداری فرآورده های گوشتی و سایر فراورده های خام دامی و همچنین در خصوص بیماری های قابل انتقال از طریق این فرآورده ها مانند تب کریمه کنگو و سایر بیماری های انگلی توضیحاتی را ارائه کردند.

 
 
نظر شما
ادامه