کد خبر: ۳۴۲۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر



برنامه «نگی نگفتیا» که قرار است هر شب ساعت 21 از شبکه یک سیما روی آنتن برود، قصد دارد آگاهی عمومی را نسبت به بهداشت مواد‌غذایی مرتبط با حوزه فعالیت دامپزشکی در بخش های دام، طیور، آبزیان، فراورده های دامی و لبنی افزایش دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، مجموعه ۲۶ قسمتی برنامه تلویزیونی "نگی نگفتیا" با هدف ارتقاء سواد بهداشتی عمومی و آگاهی بخشی سلامت غذایی در جامعه با مشارکت سازمان دامپزشکی کشور و گروه اجتماعی شبکه یک سیما از نهم اسفندماه هر شب قبل از خبر ساعت 21 و همچنین در میان برنامه های دیگر، روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

این برنامه تلاش دارد که آگاهی عمومی را نسبت به بهداشت مواد غذایی مرتبط با حوزه فعالیت دامپزشکی در بخش‌های دام، طیور، آبزیان، فراورده‌های دامی و لبنی افزایش دهد.

از برنامه‌های تولید شده می‌توان به قسمتهایی با موضوعات آشنایی با حرفه دامپزشکی، خرید گوشت تازه، نگهداری گوشت، تخم مرغ، ویژگی‌های ظاهری، خرید، بیماری‌های مشترک دام و انسان و آنفولانزای فوق حاد پرندگان اشاره نمود.

 
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
1
با ورود دکتر ماکنعلی به تیم مدیریتی سازمان دامپزشکی کشور بحث های بسیار مهمتری برای سازمان و کشور در راهند کسی می توانست تصور کند در کمتر از یک فصل هیات های عالی رتبه از دانمارک هندوستان روسیه اقغانستان نیوزلند به ایران بیایند و به توافقات بسیار مهم توسعه ای دست یابند و در کوتاهترین زمان ممکنه تحریم های بهداشت دام ویتنام علیه ایران برداشته شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
......................... مذاکرات با کشورها برای همکارای سازمان و نورچشمی ها ............ وگرنه برای افراد ضعیف بدون پارتی و استانهای محروم فقط باید برند پاکستان
نظر شما
ادامه