کد خبر: ۳۴۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر


مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی از اخذ مجوز برای 20 نفر از فارغ التحصیلان در این مجموعه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» با بیان اینکه برای دریافت این مجوز بیش از 8 ماه تلاش و پیگیری شده است گفت: برای این موضوع مکاتبات زیادی با دستگاه‌های ذیربط در استان و سازمان دامپزشکی کشور انجام شد که در این راه، پیگیری دامپزشکی استان و همراهی سازمان دامپزشکی کشور در کسب این موفقیت موثر بود.

وی در خصوص زمان برگزاری آزمون اظهار داشت: سال آینده 20 نفر از طریق آزمون استخدامی در دامپزشکی استان به کارگیری می‌شوند ولی زمان دقیق برگزاری هنوز مشخص نیست که در موقع مناسب اطلاع رسانی گسترده‌ای در این زمینه انجام خواهد شد.

رفیعی پور افزود: در نظر داریم 20 نفر را در سطوح دکترای دامپزشکی، کاردان دامپزشکی و کارشناس امور اداری را به بدنه پرسنل دامپزشکی استان اضافه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 186 نفر کارشناس و متخصص در بخش‌های مختلف این اداره‌کل فعالیت دارند، گفت: از طریق آزمون استخدامی در سال آتی 20 نفر در اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی جذب و بکارگیری خواهند شد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Finland
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
اگر استخدام ها با روش دور زدن را در نظر نگیریم (همان استخدام در شرکت های خدماتی که روش ورود فک و فامیل مدیران ارشد دامپزشکی است )

تا مین نیرو کار خوبی است .
نظر شما
ادامه