کد خبر: ۳۴۲۹۰
 

 «جبار فیضی» به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان چرداول معرفی و از زحمات چندین ساله «دکتر علی اکبر بگ محمدی» قدردانی گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، در مراسمی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان ایلام در محل دفتر فرماندار شهرستان چرداول و با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، جبار فیضی بعنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان چرداول معرفی و از زحمات چندین ساله دکتر علی اکبر بگ محمدی قدردانی گردید.

دکتر پیرانی با تشکر از حمایت ها و همراهی های ارزشمند فرماندار شهرستان به نقش و جایگاه دامپزشکی در خدمت رسانی به دامداران شهرستان اشاره و افزود با توجه به ظرفیت های دام و طیور شهرستان لازم است که مجموعه دامپزشکی بصورت شبانه روزی با خدمات صادقانه، حمایت های لازم را از صنعت دام، طیور و آبزیان و صنایع وابسته انجام داده که خوشبختانه با همراهی و همکاری مجموعه مدیران شهرستان اعم از فرمانداری، جهاد کشاورزی و ... این مهم تحقق یافته است.

در ادامه فرماندار شهرستان چرداول با قدردانی از مجموعه دامپزشکی در سطح استان و شهرستان گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه مردم عزیز شهرستان به شغل دامپروری و پرورش دام و طیور مشغول هستند، شاهد خدمت رسانی مطلوب توسط مجموعه دامپزشکی هستیم.

دکتر یگانه در ادامه از زحمات و خدمات دکتر بگ محمدی در مدت مسئولیت اداره دامپزشکی شهرستان قدردانی و برای مدیر جدید اداره دامپزشکی آرزوی موفقیت گردید.

در پایان با قدردانی از دکتر بگ محمدی، جبار فیضی به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان معرفی گردید.

یادآوری می نماید فیضی چندین سال معاون اداره دامپزشکی شهرستان چرداول بودده است.
 
 
نظر شما
ادامه