کد خبر: ۳۴۳۷۳

دفتر دارو درمان سازمان دامپزشکی کشور، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش حکیم‌مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، تمامی موسسات، شرکت ها و واحدهای تولید کننده موظفند نسبت به تکمیل پروفایل شرکت و همچنین ورود به سامانه به آدرس (www.d.ivo.ir) و درج آمار تولید روزانه محصولات تولیدی اقدام نمایند.

باسمه تعالی

پیرو نامه شماره 55808/31/95 مورخ 15/8/95 و نامه شماره 832/31/95 مورخ 14/1/95 و نامه شماره 69473 مورخ 14/01/95 مجددا به استحضار می‌رساند، با توجه به راه‌اندازی و به‌روز شدن سامانه خدمات الکترونیک دفتر دارو و درمان در زیر بخش‌های تولید، صادرات، امور توزیع و داروخانه‌ها، تمامی موسسات، شرکت‌ها و واحدهای تولیدکننده موظفند نسبت به تکمیل پروفایل شرکت و همچنین ورود به سامانه به آدرس (www.d.ivo.ir) و درج آمار تولید روزانه محصولات تولیدی اقدام نمایند.

بدیهی است در صورت عدم به‌روز رسانی آمار و اطلاعات تولید ارائه خدمات الکترونیک به موسسات، شرکتها و متقاضیان محترم با مشکل و کاستی مواجه خواهد شد. لذا ارائه خدمات الکترونیک به متقاضیان محترم منوط به بروز بودن آمار و اطلاعات ثبت شده (پروفایل شرکت و آمار تولید) در سامانه مذکور می‌باشد.

علاوه بر آن از ابتدای سال ۱۳۹۶ ،صحت و دقت، به روز و تکمیل بودن آمارهای ثبت و درج شده در سامانه این دفتر در ارزیابی فنی و رتبه‌بندی شرکت‌ها و موسسات تولیدی و مدت اعتبار پروانه‌های ساخت لحاظ خواهد شد.



نظر شما
ادامه