کد خبر: ۳۴۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران:
«کامران زنگیشه» در خصوص جمع آوری گربه‌ها در مناطق و محلات شهر تهران افزود: مدیریت شهری تصمیمی برای جمع‌آوری گربه‌ها ندارد ...
 

حکیم مهر - مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه تصمیم گیری برای جمع آوری گربه‌ها در تهران برعهده سازمان دامپزشکی کشور است، گفت: مدیریت شهری تصمیم گیرنده برای جمع آوری گربه‌ها نیست .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، «کامران زنگیشه» در خصوص جمع آوری گربه‌ها در مناطق و محلات شهر تهران افزود: مدیریت شهری تصمیمی برای جمع آوری گربه‌ها ندارد و این موضوع و تصمیم گیری در خصوص آن زیرنظر سازمان دامپزشکی کشور باید انجام پذیرد.

زنگیشه با اشاره به ساماندهی جانواران مضر شهری در طرح استقبال از بهار که با هماهنگی مناطق 22 گانه در حال انجام است، تصریح کرد: در خصوص حذف موش از پایتخت با تزریق فوم فعالیت‌هایی انجام می‌شود. همچنین جمع آوری سگ‌های بدون صاحب در مناطق حاشیه‌ای شهر تهران با حضور اکیپ‌های جمع آوری در حال انجام است که در نهایت این سگ‌ها به مرکز عقیم سازی آرادکوه انتقال خواهند یافت.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در بوستان‌های شمالی تهران، کلینیک سگ‌های بدون صاحب آماده خدمت رسانی هستند، عنوان کرد: در طرح استقبال از بهار نیز 22 چادر آموزشی نسبت به اطلاع رسانی در خصوص سگ‌ها و موش‌ها اقدام می‌کنند.

زنگیشه تاکید کرد: در مراکز فروش و عرضه پرندگان در مرکز خلیج در بزرگراه آزادگان حضور دامپزشک و ناظر سازمان محیط زیست مانع از ورود پرندگان غیرمجاز به این مرکز و همچنین مرکز خاوران است.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیلا رنجبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
0
0
شهرداری کل کشور باید به جای این که پول بده پیمانکار برای کشتار اون هزینه رو صرف عقیم سازی انگل تراپی و پلاک گذاری کنه تا جمعیتشون کنترل بشه و در محدوده های حفاظت شده که غذا رسانی میشه رهاسازی کنه و از مهم تر فرهنگسازی بشه تا ترس مردم کمتر بشه ،فراموش نکنیم سگ ها دیوار دفاعی شهرها و روستاها در مقابل حیوانات وحشی هستن با کشتار سگ ها مخصوصا در روستاها و اطراف شهرها باعث ورود گرگ و شغال به شهر و روستا میشیم
نظر شما
ادامه