کد خبر: ۳۴۴۴۰



نماینده موسسه رازی در فستیوال بین‌المللی جایزه بزرگ اختراعات ایران با اختراع کیت الایزای تشخیص سرمی بیماری پاراتوبرکولوزیس "کیت الایزای بیماری یون" موفق به کسب رتبه سوم در گروه پزشکی شد، این درحالی است که رتبه اولی در این گروه انتخاب نشد.

به گزارش حکیم‌مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر روح الله کشاورز» با اشاره به دریافت جایزه و کسب مقام سومی نماینده موسسه رازی در اولین فستیوال بین المللی جایزه بزرگ اختراعات ایران که با حضور مسئولین کشور برگزار شد،اظهار کرد: دبیرخانه اولین فستیوال بین‌المللی جایزه بزرگ اختراعات ایران در سال ۱۳۹۳ تشکیل شد که ۲ هزار اختراع در۱۰ گروه در این فستیوال شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ما به عنوان نماینده موسسه رازی در گروه اختراعات مربوط به پزشکی،دامپزشکی،علوم دارویی و تجهیزات پزشکی قرار گرفتیم، افزود: در یک سال و نیم این اختراعات در ۴ مرحله داوری شدند که در نهایت توانستیم در لیست کاندیدا برای ورود به آکواریوم فناوری قرار بگیریم.

رئیس آزمایشگاه تشخیص بخش توبرکولین موسسه رازی بیان کرد: آکواریوم فناوری، مدل جدیدی بود که بر اساس آن اختراعاتی که توانایی تجاری‌سازی دارند،به سرمایه گذاران معرفی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت ما به عنوان نماینده موسسه رازی با اختراع کیت الایزای تشخیص سرمی بیماری پاراتوبرکولوزیس"کیت الایزای بیماری یون" موفق به کسب رتبه سوم در گروه پزشکی شدیم و رتبه اولی در این گروه انتخاب نشد.

دکتر کشاورز با تاکید بر اینکه معاون محترم تحقیقات و فناوری موسسه رازی و به ویژه رئیس و همکاران بخش توبرکولین در کسب این موفقیت موثر بودند، گفت: همکاران بخش توبرکولین موسسه رازی تلاش‌های زیادی در راستای موفقیت این اختراع انجام دادند که شایسته قدردانی است.

 
 
 
نظر شما
ادامه