کد خبر: ۳۴۴۴۷
 

اولین کلینیک و مرکز مایه کوبی دامپزشکی  بخش خصوصی در شهرستان زیرکوه افتتاح شد .

با حضور فرماندار شهرستان زیرکوه و مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی اولین مرکز بخش خصوصی در شهرستان زیرکوه افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان زیرکوه، در مراسم افتتاحیه این مرکز مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار داشت: بعد از گذشت 38 سال از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با افزایش فارغ التحصیلان رشته های دامپزشکی، متخصصین در شهرستانها جذب شده اند و در مراکز بخش خصوصی شهرستان از جمله درمانگاه، داروخانه و مرکز مایه کوبی فعالیت دارند.

رفیعی پور با اشاره به اینکه در شهرستان زیرکوه برای اولین بار بخش خصوصی وارد عرصه کمک به دامپزشکی شده است، ادامه داد: این مرکز با اعتباری بالغ بر 210 میلیون ریال شروع به فعالیت کرد که در مجموع 5 نفر متخصص دامپزشکی در این بخش مشغول به کار شدند که کمک بزرگی برای حوزه فعالیت های کاری دامپزشکی شهرستان زیرکوه خواهد بود.

وی گفت: با افتتاح این مرکز 5 نفر به طور مستقیم وارد بازار کار شده اند و 5 نفر به صورت غیر مستقیم از طریق چرخه حمل و نقل دارو و واکسن، مراکز پخش دارو و واکسن مشغول به کار خواهند شد.

در ادامه فرماندار شهرستان زیرکوه ضمن اظهار امیدواری کرد: بخش خصوصی نقش پر رنگ تری در خدمات تمام وقت به دامداران داشته باشد و دامداری های سنتی ما به سمت صنعتی شدن پیش روند.

 
 
نظر شما
ادامه