کد خبر: ۳۴۴۵۵
 

صبح روز سه شنبه 24 اسفند ماه 95 هیات نظارت و قرنطینه دامپزشکی روسیه  به دعوت نمایندگان شرکت های بخش خصوصی ایران در حوزه صادرات فراورده های لبنی و آبزیان در سازمان دامپزشکی کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علی صفر ماکنعلی» مدیرکل دفتر سازمانهای تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور در این دیدار اظهار داشت: توجه به رشد و توسعه صادرات دو کشور با رعایت قوانین بهداشتی در دستور کار طرفین قرار دارد و هر دو طرف تلاش خود را برای برطرف نمودن موانع احتمالی بکار بسته اند.

«دکتر آرتم داوش» معاون سازمان نظارت و قرنطینه دامپزشکی روسیه نیز پس از استماع مشکلات و پیشنهادات نمایندگان شرکت های بخش خصوصی ایران در حوزه صادرات فراورده های لبنی و آبزیان، تمامی مشکلات مطرح شده را قابل حل ارزیابی کرد و گفت: در جلسات کارشناسان سازمان های دامپزشکی ایران و روسیه مشکلات طرح شده را بررسی و در جهت رفع آنها تلاش خواهیم کرد.

دکتر داوش در ادامه افزود: صادرکنندگان ایرانی می توانند الزامات بهداشتی واردات محصولات از روسیه را از وبگاه کمیسیون اوراسیا مشاهده نمایند.

وی همچنین در خصوص تسهیل فرایندها و روند صدور گواهی و مجوزهای بهداشتی واردات به کشور روسیه قول همکاری مساعد داد و گفت: مسائل گمرکات و قیمت ها خارج از اختیار و پیگیری هیئت روسی است.

«ی گور واسیلینیک» کارشناس سازمان نظارت و قرنطینه دامپزشکی روسیه و «رستم مراد علی اف» معاون بخش اقتصادی بازرگانی روسیه در ایران و «سارا بهمن» از دیگر اعضای هیئت روسی بودند.

نشانی وب گاه کمیسیون اوراسیا: www.eurasiancommission.org

 
 
نظر شما
ادامه