کد خبر: ۳۴۴۶۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
 

مدیرعامل فروشگاه شهروند از افتتاح سی و هفتمین شعبه این فروشگاه در تهران خبر داد و افزود: با توجه به قول مساعد شهردار منطقه 21 به زودی شعبه دیگری در این منطقه افتتاح خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، علوی در آئین افتتاح شعبه تهرانسر فروشگاه شهروند با تاکید بر اینکه سلامت و کیفیت محصولات عرضه شده در فروشگاه شهروند به عنوان اولویت این مجموعه قلمداد می‌شود، تاکید کرد: شعبه تهرانسر فروشگاه شهروند به درخواست شهروندان این منطقه افتتاح شده تا با عرضه محصولات شایسته این شهروندان بتوانند خدمات مناسبی را در سطح منطقه ارائه کنند.

وی افزود: مجموعه فروشگاه شهروند تلاش می‌کند با اعمال نظارت‌های دقیق بتواند سلامت محصولات عرضه شده را تضمین کند و در این راستا به ویژه در حوزه مواد پروتئینی در تمامی شعبات این فروشگاه دامپزشک مستقر است تا سلامت محصولات عرضه شده تضمین شود. این در شرایطی است که برای مدتی در کشور وجود آنفلوانزای مرغی شایع شده بود؛ اما با نظارت‌های اعمال شده مواد پروتئینی با بهترین کیفیت ممکن و تضمین سلامت در شعبات این فروشگاه عرضه شد.

وی تاکید کرد: با توجه به قول شهردار منطقه 21 به زودی دومین شعبه فروشگاه شهروند در منطقه 21 به بهره برداری خواهد رسید.
 
 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
تا کی میخواید ......... بگید دامپزشکی که حقوقش رو از کارفرماش میگیره! من رفتم ...... مسئول فنی بشم اولین حرفی که زدند این بود اینا به جاهای بالا وصلن هر چی دیدی همینجا باید خاک شه
کارشناس دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
0
اکثرمسئولین فنی قضیه حقوق رو دستاویز کردن برای توجیه کاستی های عملکردشون ،کارشون هیچگونه خروجی نداره،نبودشون در اینگونه مراکز مسئولیت سازمان دامپزشکی رو بمراتب کمتر میکنه. مرکز بزرگ باشه میگن به بالا وصله،کوچک باشه میگن وردست قصاب کلاسمون میاد پایین.نمیگم دریافت حقوق از کارفرما مشکل نداره ولی با همین اوضاع هم میتوان تا حدی حداقل های نظارت بهداشتی را رعایت کرد نه اینکه کلا رسالت دامپزشکی فراموش بشه و مسئول فنی هم بشه یک بزینس من که کلا در زمین کارفرما بازی میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
0
بر خلاف نظر شما دوست عزیز من به عنوان مسئول فنی بهداشتی که تمام توانم رو در جهت افزایش بهداشت و بهبود عملکرد کارفرما و کارگر با نشان دادن علم روز دنیا و تهیه فیلم و ... به کار بردم در صورتیکه حقوق اندکی دریافت میکردم. از کارفرما شکایتی ندارم از دامپزشکی شکایت دارم که در حالیکه کارفرما راضی شد حقوق طبق قانون بده دامپزشکی گفت چند نفر با کمتر از این حقوق میخوای برات بفرستیم. وقتی تخلف میکرد و من برخورد میکردم با ... به راحتی از شبکه بر مگشت و من میشدم مترسک. تنها مشکل بخش خصوصی بنظر من ................... و دیگر هیچ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
1
من و تعداد زیادی از همکارام در شهر ............ بخاطر برخورد قاطع با کارفرما و اجرای قانون اخراج شدیم. میشه بگید بخش دولتی چیکار میکنه که بخش خصوصی شده مشکل براش. جز اینکه به عنوان مثال الان در .............. به شبکه که مراجعه میشه برای کار میگن برو شرکت های دارویی انسانی؟؟؟ جز اینکه در حال بازی با گوشی موبایل هستند؟؟میشه بگید برای بخش خصوصی چه کردید که به نفع کارفرما کار نکنند؟ راحت نشستید تو اداره کار بکنید یا نکنید حقوق میگیرید اونوقت ما برای شستن یک تکه گوشت که از دست کارگر می افته یا تذکر در خصوص شستشوی دست بعد دستشویی باید تهدید به مرگ بشیم‌. دیگه زمان سکوت تمام شد که ........ هر کار دلش خواست بکنه و بقیه نظاره گر باشند. گوشت رو ضبط میکنیم تاریخش گذشته کار به ......... میرسه می بینیم تاریخ جدید خورده و داره توزیع میشه.گزارش محرمانه به ......... میفرستیم به ده دقیقه نمیرسه کارفرما خبر داره و ....
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
0
0
شایان ذکر است همین افرادیکه بقول دوستمان با موبایل بازی میکنند ،بارها بعلت کم کاری ویا ندانم کاری مسئولین فنی ،در دستگاههای نظارتی وبازرسی جور آنها را کشیده اند؟؟
پاسخ ها
کاراگاه گجت
| United States of America |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
میشه بفرمایید این نهادهای نظارتی و بازرسی کجا هستند که به همراه مسوولین فنی باهم جور بکشند؟ دست بردارید بابا ............................
ناشناس
|
Finland
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
0
سلامت مردم = ببببببببببببببببببببببببببببببببببوق
نظر شما
ادامه