کد خبر: ۳۴۵۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
http://hakimemehr.ir/files/fa/news/1396/1/2/6215_268.jpg

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری از شناسایی و تعطیلی یک واحد غیرمجاز قطعه بندی و عرضه مرغ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ری، «دکتر تاویلی» در این خصوص اظهار داشت: بر اساس گزارش های مردمی واصله و در جریان تشدید نظارت های بهداشتی و دامپزشکی ویژه ایام نوروز، یک واحد غیر مجاز و غیر بهداشتی  قطعه بندی مرغ در شهرک علائین شهرستان ری توسط بازرسان اداره شناسایی و تعطیل شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان ری در ادامه افزود: قطعه بندی مرغ در این واحد در شرایط نامناسب و کاملاً غیربهداشتی انجام می شد که مجموعاً مقدار قریب به چهار تن مرغ نیز کشف، ضبط و جهت نمونه برداری و تعیین تکلیف نهایی به سردخانه مجاز این شهرستان انتقال یافت.

دکتر تاویلی در پایان عنوان نمود: در روزهای پایانی سال و با توجه به افزایش تقاضا، متاسفانه ارتکاب تخلف توسط سودجویان نیز افزایش می یابد که لازم است هموطنان با هوشیاری کامل تنها فراورده های خام دامی شناسنامه دار و بسته بندی شده خریداری نمایند و از خرید فراورده های فله و فاقد هویت جداً خودداری نمایند.

 


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
0
0
درود و عرض تبریک سال نو
عکسهای مربوط به این واحد بدلیل پایان وقت اداری و آخرین روز ارسال نشده. بنده این واحد را بازرسی کردم و عکسهای آن موجود است چطور میتونم عکسهارو بدستتون برسونم
نظر شما
ادامه