کد خبر: ۳۴۵۴۰
 

وزیر دادگستری بر احداث کشتارگاه  طیور در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی» وزیر دادگستری در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی سال جاری در استان سیستان و بلوچستان که در زاهدان برگزار شد، ضمن ستایش همت و تلاش مردم استان سیستان و بلوچستان در تحقق شعار تولید و اشتغال، بر احداث کشتارگاه طیور با استانداردهای روز جهانی جهت ورود این استان به عرصه صادرکنندگان گوشت مرغ با توجه به پتانسیل آن تاکید کرد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه با وجود رشد و توسعه کشور هنوز با انتظارات مردم فاصله داریم، افزود: آنچه رهبر معظم انقلاب در مورد استفاده از کالاهای داخلی مطرح می کنند بسترهای آن فراهم شده و تولید داخلی به مرحله ای رسیده که نیاز کشور را تامین می کند.

وی افزود: همه اذعان دارند که اقتدار جمهوری اسلامی ایران حاصل خود اتکایی، تاثیرگذاری و توانمندی آن در سطح های بین المللی و منطقه ای است که به برکت مجموعه تلاش ها محقق شده است.

وزیر دادگستری پشتوانه جمهوری اسلامی را کارآمدی و رشد اقتصادی برشمرد و بیان کرد: تقویت انقلاب اسلامی به پشتوانه اقتصاد حاصل می شود زیرا توسعه اجتماعی و اقتصادی با هم رابطه مستقیم دارند.
 
 
نظر شما
ادامه